volvorider schreef:Nee, de actie loopt nog als een speer......nooit verwacht! Maar ja het dan ook kwaliteitsspul!geestschrijver schreef:
(en zijn die verlengde spoilers nou nog niet uitverkocht?)
Zeker!
Hij zit nog steeds vast.

volvorider schreef:Nee, de actie loopt nog als een speer......nooit verwacht! Maar ja het dan ook kwaliteitsspul!geestschrijver schreef:
(en zijn die verlengde spoilers nou nog niet uitverkocht?)
de jouwe is zeker weer langer?geestschrijver schreef:Zo lang vind ik 'm niet.
Tja...de actie is verlengd......niet de spoilerbart simpson schreef:de jouwe is zeker weer langer?geestschrijver schreef:Zo lang vind ik 'm niet.
Já! Jou moet ik hebben. Zo'n CX, is die net zo stil als jouw 740, of wellicht stiller?Michel740Turbo schreef:Vergeet de 740 natuurlijk niet :razz:Maurice Pierik schreef:Ik bedoel maar, het kan niet vaak genoeg worden gezegdgeestschrijver schreef: Nee, maar het is goed dat je het nog even benadrukt.
Die oogt net even wat robuuster![]()
het blijft natuurlijk een questie van smaak. En natuurlijk waar je mee opgegroeid ben kan de doorslag geven, mijn ouders hebben bij voorbeeld altijd grote en snelle bakken gehad. Helaas nooit volvo (Rover 3500 vd plas, lemon cx turbo en een merc250 '78 ) en dan een beetje roeren en zweedse magie er bij :twisted:
Het is een evolutie van de 444/katterugFat Rat schreef:en in basis is het onderstel van de 740/760 weer een evolutie van de 240 volgens mij
Maar het geeft gewoon een heel appart gevoel om zo'n tank te rijden. Het is wat anders als de 850, al heb ik daar geen heel goede indruk van kunnen krijgen omdat ik er te kort mee heb gereden.
De 850 is meer sportief en zeker als je een 20 klepper neemt is ie lekker rap.
De 940 is echt een cruiser en tank, niet rap(misschien een hpt daargelaten) wel zeer comfie.
Dat hangt er vanaf welke. Serie1 maakt meer herrie dan serie 2, waarbij de 2 en 2.2 liter meer lawaai (en toeren) maken dan de 2.5. De 2.5 automaat vind ik tot 100 stiller dan de gewone en in het algemeen vind ik de CX2.5 stiller dan de 7-serie 4-cilinders (als er tenminste niets rammelt binnen want daar word je wel moe van in een CX). De blokken zijn behoorlijk goed.Cojones schreef:Já! Jou moet ik hebben. Zo'n CX, is die net zo stil als jouw 740, of wellicht stiller?Michel740Turbo schreef:Vergeet de 740 natuurlijk niet :razz:Maurice Pierik schreef: Ik bedoel maar, het kan niet vaak genoeg worden gezegd ;)
Die oogt net even wat robuuster :wink:
het blijft natuurlijk een questie van smaak. En natuurlijk waar je mee opgegroeid ben kan de doorslag geven, mijn ouders hebben bij voorbeeld altijd grote en snelle bakken gehad. Helaas nooit volvo (Rover 3500 vd plas, lemon cx turbo en een merc250 '78 ) en dan een beetje roeren en zweedse magie er bij :twisted:
Alvast bedankt.