Goedemorgen,
Het valt mij op dat het steeds vaker voorkomt dat mijn V40 (Bj2015) vergeet bij welk nummer/lied, op de de USB stick, hij is gebleven sinds het uitschakelen van het contact. Na het vervolgens opnieuw starten van de auto begint het afspelen van content dan weer van vooraf aan. Dus het eerste nummer in de eerste map op de USB stick.
Herkent iemand dit "probleem" en weet iemand waar dit aan ligt/kan liggen? vervangen van de USB stick heeft tot op het heden geen zin.
USB-content geheugen
-
- Starter
Oh ja controleer ook gelijk even of hij de nummers goed weer geeft als hij klaar is en dat hij niet alles veranderd en nieuwe gernes erbij gaat zetten en albums verkeerd doet. anders melding bij de dealer van maken.
groeten
marco
groeten
marco
-
- Starter
Dag Marco,
Bedankt voor je antwoord.
Ik heb maaaanden geleden wel een update gedaan. Het probleem deed zich echter hiervoor ook wel eens voor. Al met al best een raar iets waar ik niet de vanger achter kan leggen.
Groet,
Erwin
Bedankt voor je antwoord.
Ik heb maaaanden geleden wel een update gedaan. Het probleem deed zich echter hiervoor ook wel eens voor. Al met al best een raar iets waar ik niet de vanger achter kan leggen.
Groet,
Erwin