Maar ja, wie geeft er nu € 58K uit voor een sleurhut, die je amper 3 weken per jaar gebruikt?

Misvatting. Wij gebruiken de caravan vanaf maart t/m oktober. Daar heb ik best €58.000 voor over. Helaas kost degene die ik graag wil hebben tenminste €65.000,-Hans Eilander schreef: ↑21.12.2020 - 14:00Maar ja, wie geeft er nu € 58K uit voor een sleurhut, die je amper 3 weken per jaar gebruikt?![]()
jij dus niet...Hans Eilander schreef: ↑21.12.2020 - 14:00Maar ja, wie geeft er nu € 58K uit voor een sleurhut, die je amper 3 weken per jaar gebruikt?![]()
De ene heeft meer tijd om er op uit te trekken dan de ander, dat is duidelijk. Maar zoveel geld uitgeven, voor iets wat achter je auto hangt? Tjonge, ik was al blij dat ik een XC 40 kon aanschaffen. En daar ik in het beroepsleven al altijd in het buitenland zat, heb ik nu geen enkele behoefte meer om over de grens te gaan.
Nee OGA, dat mag duidelijk zijn. Ik zou al tevreden zijn met een deftige Fendt, of Adria, of iets dergelijks. Dan ben je met € 25K al aardig op weg. Maar een caravan die €13K duurder is dan mijn auto?? Nee dus.
Man, man, wat een bedragen. Dat is toch voor een gewone sterveling, met een normale baan nooit op te brengen?
In 2007 kocht ik mijn 2e Zafira nieuw.(4e Opel) Dat was toen voor mij met € 30K al heel wat. ik ben dan ook zoals dat heet, een laag opgeleide arbeider. Dat scheelt.........
je hebt als pensionado alle tijd om met 'n caravan op pad te gaan..Hans Eilander schreef: ↑21.12.2020 - 16:36Nee OGA, dat mag duidelijk zijn. Ik zou al tevreden zijn met een deftige Fendt, of Adria, of iets dergelijks. Dan ben je met € 25K al aardig op weg. Maar een caravan die €13K duurder is dan mijn auto?? Nee dus.
Ja dat wel, OGA. Maar ik zat bijkant heel m,n leven in het buitenland. Dan ga ik toch nu niet in m,n eentje met een sleurhut op pad? Dan ga ik nog liever onderweg (als ik dan naar het buitenland ga) in een hotel of B&B voor een paar nachtjes. Kosten, stalling, verzekering, onderhoud, en al dat gedoe. Met een gezinnetje zeg ik nog, vooruit. Maar in je uppie??
Dat ben ik helemaal met je eens. Heb je het geld ervoor, en heb je er écht zin in? Gewoon doen! In een doodshemd, zitten geen zakken. En als je gezondheid het af laat weten, kan je niks meer. Dus niet twijfelen, gewoon doen, zolang het nog kan. Maar.....heb je geen poen, dan kan je het dus niet doen....