Op de vraag of je een T3 of een T5 Recharge moest nemen werd de stelling ingenomen dat de techniek van een PHEV zich nog niet heeft bewezen.
Mijn stelling was dat ook de techniek van een 3 cilinder nieuw is voor Volvo. Als je volledig bewezen techniek wilt kun je beter de T4 (niet recharge!) met ik meen 190 pk nemen. Dat is een 4 cilinder en heeft zich al lang bewezen als betrouwbaar.
Vervolgens kom jij met de opmerkingen dat een T4 een 3 cilinder is, maar dan bedoel je de T4 recharge, niet de reguliere T4.
De toon die vervolgens aanslaat is onprettig en niet nodig.
Graag jullie mening over T3 vs T5 hybrid
- OGA244
- 8th Gear member
Er is geen "reguliere T4" meer, wat is je punt dus?
Jouw toon staat mij ook niet echt aan nu je er toch over begint.
De combi T4 met 8 traps automaat is er idd alweer 2 hele jaren (net zo lang als de T3 3 cilinder)
Jouw toon staat mij ook niet echt aan nu je er toch over begint.
De combi T4 met 8 traps automaat is er idd alweer 2 hele jaren (net zo lang als de T3 3 cilinder)
- Hans Eilander
- 7th Gear member
Dieselmotoren in luxe wagens, gaan tot het verleden behoren. Alleen in het vrachtvervoer word het nog toegepast. En wat dacht je van de benaming: ZGAN?

Volvo XC40 T2 Business Pro automaat. (8 okt 2020)
- Hans Eilander
- 7th Gear member
Nee joh, de mijne was toch nieuw? (en zelf ben ik bijna een oldtimer ) Maar als aanvulling op je: PHEV, TE, Recharge, en je was PIH nog vergeten....(wat gelijk staat aan PHEV)

Ik sta nu met m,n berichten op 744. Dat noemen ze in Volvo kringen toch: "bakstenen"?

Volvo XC40 T2 Business Pro automaat. (8 okt 2020)