Lendesteun

TheKegmaster
1st Gear member

arnoud schreef: 21.12.2020 - 21:57 Ik heb het vanmiddag ook nog even getest: lendenensteun op een andere stand ingesteld: M1 opgeroepen: de hele stoel wordt aangepast, maar de lendenensteun blijft onveranderd.

Hier ook stoelen zonder massage/zijwangen, met 3D lendenensteun.
Dan zal het dat dan zijn denk ik....ik lees dat mijn uitvoering met de 'Luxury Seat Pack' komt:

"Geheugen voor elektrisch bediende passagierszetel (385)

De elektrisch bediende passagiersstoel is op meerdere manieren naar wens te verstellen. De geheugenfunctie stelt de stoel telkens perfect in, wat erg praktisch is. Alle stoelinstellingen zijn eenvoudig aan te passen met behulp van intuïtieve bedieningsknoppen of het middendisplay met touchscreen. Tijdens het instappen kunt u een opgeslagen positie selecteren via de geheugenknoppen in het bovenste portierpaneel."
Risrael
5th Gear member

TheKegmaster schreef: 22.12.2020 - 10:06
arnoud schreef: 21.12.2020 - 21:57 Ik heb het vanmiddag ook nog even getest: lendenensteun op een andere stand ingesteld: M1 opgeroepen: de hele stoel wordt aangepast, maar de lendenensteun blijft onveranderd.

Dan zal het dat dan zijn denk ik....ik lees dat mijn uitvoering met de 'Luxury Seat Pack' komt:

De elektrisch bediende passagiersstoel is op meerdere manieren naar wens te verstellen. De geheugenfunctie stelt de stoel telkens perfect in, wat erg praktisch is. Alle stoelinstellingen zijn eenvoudig aan te passen met behulp van intuïtieve bedieningsknoppen of het middendisplay met touchscreen. Tijdens het instappen kunt u een opgeslagen positie selecteren via de geheugenknoppen in het bovenste portierpaneel."
Klopt. Heb ik ook behalve de lendensteun.
Nu: V60 T6 MY2024 Plus Dark, platinum grey, nappa leder/open grid textiel.
Had: V60 T5 Momentum, Savile Grey, Charcoal leder, donkere hemel.
Had: V70 D4 MY14 Summum Nordic+ Luxury line. Caspian Blue. Dymamic Select leder zwart.
TheKegmaster
1st Gear member

Risrael schreef: 22.12.2020 - 11:20
TheKegmaster schreef: 22.12.2020 - 10:06

Klopt. Heb ik ook behalve de lendensteun.
Dan zou ik het toch even laten checken....
Risrael
5th Gear member

Toch denk.ik dat het wel zal kloppen. Las dat dat bij bmw bijv ook zo is. Daar hebben de elektrische lendensteunen ook geheugen bij de luxere stoelen en bij de sportstoelen weer niet.
Nu: V60 T6 MY2024 Plus Dark, platinum grey, nappa leder/open grid textiel.
Had: V60 T5 Momentum, Savile Grey, Charcoal leder, donkere hemel.
Had: V70 D4 MY14 Summum Nordic+ Luxury line. Caspian Blue. Dymamic Select leder zwart.
Plaats reactie

Terug naar “V60/S60 vanaf MY 2019”