zoals het een nieuw lid betaamt wil ik mij even kort voorstellen...
Mijn naam is Bart, bijna 45 jaar, vader van 2 kinderen met nog 1 onderweg en kom uit de omgeving van Rotterdam.
Ik ben sinds oktober 2020 de trotse eigenaar van een 2013 XC70 2.0 D4 Nordic in de (vind ik) prachtige kleur bruin.
Voor mijn werk reed ik al in Volvo V70's en na een behoorlijke klapper, een BMW wilde mijn bestuurdersportier doorboren, ben ik met het Volvo virus (oeps, verkeerde term in deze tijd) besmet.
De BMW was namelijk total loss en mijn bestuurdersportier kon nog normaal geopend worden, to this day rijdt diezelfde V70 nog op 's heren wegen.
Terug naar mijn XC70, ik wilde namelijk de module installeren om de bovenste achterlichten te laten branden zoals vanaf model 2014 middels de module die te bestellen is via de maker Evgeny.
Ik had hierover gelezen op internet en heb deze dus een dag na aankoop van mijn XC70 besteld.
Het monteren ging voorspoedig, zelfs met mijn 2 linkerhanden en ik was verheugd toen ik alles solide en volgens het montagefilmpje had aangesloten. Groot was dus mijn verbazing toen de (bovenste) achterlichten niet gingen branden. Na enig heen en weer mailen tussen Evgeny en mijzelf bleek er een stekker/ aansluiting te zitten die kennelijk niet fabriek-af is. Volgens Evgeny is dit waarschijnlijk de veroorzaker van de weigering en hij stelde voor dat ik de module zou retourneren waarna mijn geld teruggestort zou worden.
Ik wilde echter een poging wagen of 1 van u mij zou kunnen vertellen wat deze mysterieuze stekker/ aansluiting is.
(Ik kwam er vandaag achter dat mijn mistachterlicht een storing geeft op het dashboard, misschien dat eea met elkaar te maken heeft??)
Bijgevoegd een foto.
Hopelijk is het iets wat los te koppelen is waarna mijn (bovenste) achterlichten in volle glorie zullen gaan branden.
Met vriendelijke groet en wellicht zien we elkaar rijden in de omgeving van Rotterdam, Den Haag. Ik ben in ieder geval te herkennen aan de carbon prancing moose sticker

Bart.