Dit keer niet

http://www.flitsservice.nl/phpBB/viewtopic.php?t=29971
Wat nou, was je bijna te laat en moest je snel naar het feest?Summum schreef:Hee wat grappig....deze bolide was bijna mijn bruidsauto geworden!
Haha, nee dat niet.Douwe schreef:Wat nou, was je bijna te laat en moest je snel naar het feest?Summum schreef:Hee wat grappig....deze bolide was bijna mijn bruidsauto geworden!
Lekkere vent ben je...dus als je staandegehouden wordt , gaat dit niet op...Johan Braziltraveller schreef:Laten we EEN ding afspreken...degene die hier mee wordt aangehouden en een foto scoort, krijgt van mij een fles lekkers. Haha en als ik zelf de klos ben...dan houd ik het voor mezelf, foto's natuurlijk niet.
ok ok, nu niet allemaal de regels breken maar stel dattttt dan ff een foto maken.
Staandegehouden, je hebt helemaal gelijk. Uitdaging blijft dus gewoon staan.wimwerf schreef:Lekkere vent ben je...dus als je staandegehouden wordt , gaat dit niet op...Johan Braziltraveller schreef:Laten we EEN ding afspreken...degene die hier mee wordt aangehouden en een foto scoort, krijgt van mij een fles lekkers. Haha en als ik zelf de klos ben...dan houd ik het voor mezelf, foto's natuurlijk niet.
ok ok, nu niet allemaal de regels breken maar stel dattttt dan ff een foto maken.