Klopt het dat je nog steeds geen op de PC aangemaakte routes kan importeren in het Sensus navigatiesysteem?
Ik vrees dat ik het antwoord wel weet maar voor de zekerheid...
Jammer hoor, ik maak graag routes op de PC omdat je dan veel meer overzicht hebt en veel meer kan 'sturen'. Als je het navi-systeem van de auto zijn gang laat gaan heb je minder controle. Bijvoorbeeld als de sleurkeuken erachter hangt, dan is het toch wel handig als de navi de echt kleine weggetjes vermijdt...
Over caravan gesproken...als je handmatig wil schakelen dan kan dit alleen in de B-stand als ik het goed begrepen heb. Maar dan kan ik zo te zien alleen terugschakelen, niet opschakelen. In mijn V70 kon ik dit op de S-stand wel.
Bovendien, ik denk dat in dat geval de Powerstand de voorkeur geniet. Zie ik dus wel het toerental maar kan ik niet handmatig schakelen. Tips welkom, misschien zie ik toch het e.e.a. over het hoofd.
Voor de rest, de XC90 nu een paar weken in bezit. Wat een genot om met deze mastodont rond te rijden. Zowel elektrisch bij stadsverkeer alsook op benzine op langere ritten. Ook de standkachel met timer is super...
Kortom, ik begin mijn draai al wat te vinden maar er valt nog genoeg te ontdekken