Met fijne extra’s zoals BLIS, ACC en schuifdak. Naast stoelverwarming ook stoelventilatie en Inscription leer.
Polestar tuning en telefoonkoppeling ed. Parkeersensoren voor en achter en electrische achterklep met sinds gisteren een extra afdichtstrip dankzij de tips alhier gevonden. Misschien vergeet ik nog wat maar behoorlijk kompleet dus.
En wat een genot om in te rijden wederom! De kleine 70 extra pk’s zijn goed merkbaar. De vorige had inmiddels 450k op de teller zonder al te grote problemen. Speling op de kardan as naar achteren en de haakse overbrenging vernieuwd. Verder regulier onderhoud. Daar konden we nog wel wat bijzetten maar de milieuzones worden strenger dus minimaal Euro 5 was de wens. Eerst heel even naar V60 hybrid gekeken maar dat is veel te klein vwb laadruimte achterin. We hopen hier ook weer dik 300K mee te rijden in 9 jaar maar deze diesels zijn wel laatste der Mohikanen. Dus of we er 2030 nog ik rijden is maar de vraag.
