OGA244 schreef: ↑04.05.2021 - 08:51
Ik heb de 1e nog niet gezien, kan het niet bevestigen.
Kan me goed voorstellen dat 'n dealer het wel noemt als mogelijke my22 verandering.
Brochures? Al sinds my 21 exit
Excuus: prijslijsten.
En niemand heeft ze gezien nee, ook de dealer niet. Snap dat hij/zij zich wellicht vergist, net als jij.
Ik kan me niet voorstellen dat ze zaken als "dubbele zichtvbare uitlaateindpijp met chromen afwerking" bij de standaarduitrusting zouden noemen in de MY22 prijslijst, als die er niet op zouden zitten (even los van de foto's in de prijslijst, of op de online configurator). Ook de "R-Design geïntegreerde uitlaateindpijpen links en rechts" worden genoemd en "geïntegreerde uitlaateindpijpen uitgevoerd in Black Chrome met Polestar Engineered logo".
Dealer heeft mij ook bevestigd dat het inderdaad de MY'22 gaat worden. Ik heb nog niet echt noemenswaardige verschillen kunnen ontdekken (afgaande op de prijslijsten dan).
- Volvo V60 T6 Recharge AWD MY'25 Silver Dawn - Volvo V60 B3 Momentum Business MY'22 Pine Grey - Volvo V60 D3 R-Design Winterline MY'16 Black
Stuur en pookknop zijn nu van lederlook (kunstleer dus). Zo was t vorig jaar al bij een aantal minder luxe lines. Denk niet dat je er heel veel van merkt,.eerlijk gezegd...
Vandaag ook een update over mijn V60 ontvangen. De auto is begin februari besteld en zou oorspronkelijk komende week geproduceerd worden, dat is nu week 28 geworden.
Nu: V60 B5 Inscription 2022
Eerder: V60 D6 Summum 2016, V40 D4 Summum 2012
Timmy schreef: ↑05.05.2021 - 14:49
Vandaag ook een update over mijn V60 ontvangen. De auto is begin februari besteld en zou oorspronkelijk komende week geproduceerd worden, dat is nu week 28 geworden.
Week 28 productie?
Dan nog 2-3 weekjes bijtellen ofzo?
Eind juli, begin Augustus levering dan als verder verloopt als gezegd.
Komt dan neer op bijna half jaar levertijd voor V60's die besteld zijn in Februari. Dat kwam bij mij er ook zo ongeveer op neer.
V60 T8 PO Crystal White Pearl (MY2021)
Laguna III GT180 (stage II)
Omega 3000-24V EVO500
Monza 3.0E '78 (handgesch.)
EVO500 schreef: ↑05.05.2021 - 17:00
Week 28 productie?
Dan nog 2-3 weekjes bijtellen ofzo?
Eind juli, begin Augustus levering dan als verder verloopt als gezegd.
Komt dan neer op bijna half jaar levertijd voor V60's die besteld zijn in Februari. Dat kwam bij mij er ook zo ongeveer op neer.
Inderdaad. Er is in een paar maanden tijd veel veranderd.
Ik ga het nu een paar maanden zonder auto proberen. Begin volgende week lever ik mijn huidige V60 bij de leasemij in. Ben benieuwd of ik het ga volhouden
Nu: V60 B5 Inscription 2022
Eerder: V60 D6 Summum 2016, V40 D4 Summum 2012
S60 begin januari besteld, begin deze week te horen gekregen dat het pas in augustus geleverd gaat worden, was eerst eind mei. Met behoud van opties en kleur tot nu toe, ik verwacht nog wel een aanpassing binnenkort mbt levertijd of modeljaar wijziging.