Als nieuwe member wil ik me graag even voorstellen,
Ben is de naam, geboren en getogen in België (huidige woonplaats wereldstad Mechelen)
Onlangs - na 5 jaar Opel astra J van de werkgever gereden te hebben - omwille van opstarten van een eigen zaak de V60 besteld.
Redelijk toevallig bij de Volvo dealer binnengevallen, was eigenlijk op visite bij de buren van PSA.
Nette wagens gezien maar de service en behulpzaamheid van de verkopers was echt bedroevend te noemen, dus stond ik na een tijdje terug op de parking, waar mn oog viel op de toch echt wel blinkende Volvo Showroom aan de andere kant.
Even binnengewandeld 'omdat het kon', 2 heerlijke koffietjes en een uitgebreide rondleiding van de verkoper later wist ik al dat mn budget een klein beetje gestretched ging moeten worden...

De keuze is gevallen op een T6 recharge R-Design in pine grey met:
- business pack (winter pack, light pack, driver assist, park assist)
- getinte achterruiten
- 19" 5 driedubbele spaken black/diamond cut
- sportzetels in charcoal nappa/open grid textiel
- volvo guard alarm
- elektrisch bediende kindersloten
voor de recharge gekozen omwille van het gunstig fiscale klimaat in België voor dit soort wagens,
totale kosten kwamen onder de streep overeen met de B4 momentum pro.
We hebben enkel testgereden met de D3, was voor mij zeker vlot genoeg. Benieuwd wat de T6 allemaal in petto heeft.
Pine grey enkel gezien in de showroom in een donker hoekje op een XC90 (geen toonzaalmodel) dus dit wordt ook nog wel een verrassing!
Elektrisch bediende kindersloten genomen omdat ik mezelf had opgesloten op de achterbank bij een stop tijdens de testrit, is wel zo handig om volgende keer geen voetafdrukken op de middenconsole achter te laten om uit de wagen te geraken:p