ik heb nu voor de derde keer in 2 maanden hetzelfde probleem met het starten van mijn 240 2.3 GL. misschien een lekenvraag maar ik weet het niet.
ik draai de contactsleutel om en..... helemaal niks. geen lampje dat gaat branden, geen startmotor die rondgaat, geen geklik van relais of wat dan ook. totaal dood. haal ik vervolgens de accupolen los en weer vast, doet hij het weer.
hij start en loopt normaal gesproken in een keer en zonder enige hapering of probleem. in de periode tussen de weigeringen ook alles zonder problemen. accu is bijna nieuw.
iemand misschien een idee wat er niet aan spoort?
mvg
dennis
startprobleem
- Fat Rat
- 5th Gear member
doen je parkeerlichten het op zo'n moment wel?
Zo niet zou ik eens kijken naar de kabels bij de accu, of die nog helemaal goed zijn en niet gecorrodeerd.
Doen ze het wel...
dan zou er misschien iets met je contactslot niet goed kunnen zijn misschien....
Zo niet zou ik eens kijken naar de kabels bij de accu, of die nog helemaal goed zijn en niet gecorrodeerd.
Doen ze het wel...
dan zou er misschien iets met je contactslot niet goed kunnen zijn misschien....
Red Blocks Forever and a day
S80 D5 '02(MY03)
Dynamic line met extra's
S80 D5 '02(MY03)
Dynamic line met extra's
Mazda 323F BJ DitD 2001 = Exit
-
- Starter
zo heb ik hem de laatste keer inderdaad weer aan de praat gekregen. nu maar eens afwachten of hij er binnenkort weer de brui aangeeft.hollander schreef:Mogelijk zijn de klemmen erg vuil dit kan grote weerstanden geven.
Gewoon even met een schuurpapiertje schoon schuren en dan heb je een mogelijke oorzaak uitgesloten.
Succes Peter