DB200 schreef: ↑15.05.2021 - 16:20
Een jaar vliegt voorbij. Staat me bij dat de aankoop was met een BTW voordeeltje voor de snelle beslisser .
Klopt. scheelt mooi 1e jaar afschrijving....
DB200 schreef: ↑15.05.2021 - 16:20
Zolang de dempers doen wat ze moeten doen zou ik er geen geld aan uitgeven want wat garandeert jou dat nieuwe dempers dit ook niet gaan doen na verloop van tijd?
Dat is wat ik een jaar geleden van de dealer ook begreep, maar wil het toch nog even navragen.
Volvo XC90T8 R-design met genoeg opties en Polestar tuning en voor de fun een Z4 roadster er bij
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
Volvo XC90T8 R-design met genoeg opties en Polestar tuning en voor de fun een Z4 roadster er bij
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
Rij nu sinds maandag in een XC90 T8. Kan er wel aan wennen moet ik zeggen...... Eindelijk een auto waarin ik prima kan zitten. Brandstof verbruik is wel een klein dingetje zullen we maar zeggen..... Maar op de snelweg, ook na 19;00 uur, is het wel een genot om in te sturen hoor. Straks weer omruilen naar de V70 D4.
Niet te veel aan wennen Hans, straks wil je niet meer terug .
Binnenkort groot nieuws hier n.a.v. alle druk alhier.........
Volvo XC90T8 R-design met genoeg opties en Polestar tuning en voor de fun een Z4 roadster er bij
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
Volvo XC90T8 R-design met genoeg opties en Polestar tuning en voor de fun een Z4 roadster er bij
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
Toch mooi hoe zo iets ‘simpels’ van belang kan zijn.
Trouwens zelf ook al jaren bij elke lease auto of privé auto op de overeenkomst aangegeven.
- kentekenplaten met opgelegde cijfers/letters
- vast geschroefd, anti diefstal
- in neutrale kentekenplaat houder, zonder dealer vermelding.
Van XC70 naar V90 CC
V90 Cross Country AWD T5 Pro Polestar 2018 - Crystal White Pearl + zwart Nappa leer en een hele lijst extra's XC70 T5 GT8 Polar+ my 2016 - Inscription Electric Silver + Chesnut leer V70 T4 Limited Edition Saville Grey - 2012
DB200 schreef: ↑21.05.2021 - 23:50
Ik zou gewoon voor gladde platen kiezen, veel makkelijker voor in de wasstraat .
Jij moet denk ik voor sommigen hier je mond gaan spoelen ....
Goed kijken, zien jullie het verschil?:
Nieuwe kentekenplaat.jpg
Overigens duur grapje (bijna 50 euro) én je kunt bestaande kentekenplaten dus niet online bestellen (althans niet bij Brezan) omdat ze eerst de oude platen moeten innemen. Voor diegene die het wil komen controleren: welkom! Koffie staat altijd klaar (als ik thuis ben).
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Volvo XC90T8 R-design met genoeg opties en Polestar tuning en voor de fun een Z4 roadster er bij
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
Maar het maakt hem wel af! Ik wil voor de C70 eigenlijk ook nieuwe, voor wat gedeukt en zowel voor als achter met schroeven dóór de platen heen vastgezet...
Ooit: Een kale 440 1.7 DL uit 1989, een flink aangeklede V40 2.0 uit 1996
V70 D4 GT Nordic+ met een aantal leuke dingetjes uit 2015 zie hier
Een rode V90 T4 Business Sportuit 2019
Huidig: XC60 Essential Fusion Red
Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft dan een pessimist die gelijk krijgt.
Een ding viel me vandaag wel op, hij rijdt er niet anders van .
Vandaag trouwens aan het strand bij Bloemendaal geweest. Echt wel een habitat waar de XC90 moeiteloos in paste, de parkeerplaats stond vol met XC90's en andere Volvo's.
Kom je op de terugweg kruising A9/A1 een motorrijder tegen die met 100km/uur een telefoon uit zijn kontzak grist, 30 seconden op de telefoon zit te kijken en hem daarna weer wegstopt. Wat een ....zak hooi. Jammer dat die twee motormuizen net een 30 seconden te laat waren om het te kunnen zien, ik had hem de prent meer dan van harte gegund.
Volvo XC90T8 R-design met genoeg opties en Polestar tuning en voor de fun een Z4 roadster er bij
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor