Dat ging allemaal prima en ook zie je de techniek qua configureren met sprongen vooruit gaan, maar ik was toch ook wel blij dat ik op enig moment nog wat puntjes met de verkoper door kon nemen. Desondanks toch nog een paar kleine missers gemaakt en die wijt ik dan vooral aan de vele opties die je kan aanklikken en die je al relatieve leek niet allemaal kan overzien...
Dus als ik dezelfde keus had gehad voor de C40 als bij de XC40 dan had ik het denk ik prettiger gevonden. Gewoon makkelijk.
Wil je de carrosserie even van dichtbij bekijken, dan ga je langs een experience center o.i.d.
Dat doe je met heel veel andere producten nu ook, dus in die zin snap ik de tijdsgeest bij Volvo helemaal.
Maar goed, ik omarmde online aankopen al sinds het prille begin. Dus in die zin waarschijnlijk ook de soort consument waar ze nu voornamelijk op inzetten. Consumenten die het in zekere zin niet zo spannend vinden om online een aankoop van rond de 60K bij elkaar te klikken en te bestellen, maar gewoon uit zijn op gemak.
Laat onverlet dat ik de hele experience bij de dealer ook wel leuk vind hoor