Wat plaatjes van de inbouw.

de Parrotset met volvotech module is nu over

Hier ben ik wel benieuwd naar. Heb nu een achteruitrijcamera op een VBB4 en wil graag mijn Iphone afspelen en spiegelen op de audio/RTI scherm.Marc Apeldoorn schreef: ↑22.08.2020 - 10:31 Ik heb lang getwijfeld, uitiendelijk die car legend niet gekocht. Ik vind het prima dat er iemand geld verdient, de set is goed op elkaar afgestemd, maar de no name android clone meenenemend vraagt hij echt veel teveel geld voor de set.
Zelf een Mr12 V gekocht, een Lenovo tablet (met 4GB/64GB en LTE/4G) en in 10 minuten geinstalleerd. Itt legend car een goede carkit, alles blijft stock Volvo, geen antenne nodig, tegen 50% van de kosten van de legend setup, heel simpel te installeren, geen frame, geen versterker/boxen aan te sluiten en 2 jaar garantie . Garantie van eenmanszaak in verweggistan is wat moeilijker. Echte dealbreaker voor mij was dat je de installatie video's niet vantevoren mocht zien.
Ik heb 620 betaald voor de Legend, maar het hangt af van je exacte wensen. En er is geen grotere/betere te vinden op het moment.