Cocoon schreef: ↑06.08.2021 - 11:27
Hierboven lees ik dat Marinh de MB geleverd heeft gekregen met zilveren dakrails, iets dat weer als optie in de prijslijst staat...
Zo raak ik langzaam het overzicht een beetje kwijt, maar misschien ben ik wel teveel control freak...
Ik heb die zilveren dakrails geleverd gekregen omdat ik in februari mijn auto bestelde en die oorspronkelijk in April geleverd zou worden. Ik bestelde de My'21 waar de chromen dakrails op zat. Omdat de levertermijn met 2 maanden werd uitgesteld, (naar eind juni) en Volvo in de maand mei overging naar MY'22 kreeg ik dus de MY'22. Ze zijn dan wel zo netjes om die chromen dakrails mee te leveren

. (immers koos ik een model waar die toen nog bij zat) Maar als je hem nu besteld en je wilt ze hebben dan zul je de optie mee moeten bestellen.
Het overzicht is m.i. redelijk eenvoudig als je naar de lijsten kijkt. Ook kun je naar elke willekeurige Dealer toestappen om de daadwerkelijke verschillen even te gaan bekijken.
Ik heb ook getwijfeld maar heb (mede op advies van mensen op dit Forum) gekozen voor de Business en daar echt geen spijt van gehad.