Prijs iPod adapter Volvo

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Thom
5th Gear member

Ooh, vreemd...ik heb het de verkoper nog specifiek gevraagd, maar deze vertelde iets anders. Nou ja, een ramp is het ook weer niet. Maarre...verder was ik toch best positief :) ?

Thom
Paul
Geartronic member

Thom schreef:Klopt, maar echt ideaal is dat toch niet...en een keuze had je ook niet. Alleen de Basis en Kinetic uitvoering hebben een normale achterbank.

Thom
Nou Thom, wij hebben een Summum besteld en een armsteun achter besteld. Dus een normale achterbank.

Over de Ipod adapter, die minpunten ken ik, daarom bestellen we voor de nieuwe de IMIV.
Overigens is de volvo adapter weer verdwenen in de V70 momenteel. Je krijgt mooi Volvo for Life te zien, maar de CD CHanger is verdwenen dus tsja werken doet ie weer eens niet. (al 3de keer ...)
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus

MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
Swedish_90
2nd Gear member
Contacteer:

Thom schreef:Minpunt: de ruimte en zitpositie op de 40/20/40 achterbank, te korte zitting en geen middenarmsteun.
Klopt, dat is ook onze ervaring. Het was eigenlijk een van de grootste minpunten van de XC70 t.o.v. de Saab 9-5 die we ervoor hadden: de auto is achterin gewoon krap. Voor die middenarmsteun hebben wij een mooie oplossing: de geïntegreerde koelkast! Ideaal als middenarmsteun (hoog genoeg) en ideaal op langere afstanden. Btw ook een stuk beter dan de middenarmsteun die Volvo in een normale achterbank monteert, die uit een Amerikaan uit de jaren '90 lijkt te komen: klein, smal en bekerhouders die geen kaas hebben gegeten van de hedendaagse civilisatie.
mvg, Jaap
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Thom schreef:Ooh, vreemd...ik heb het de verkoper nog specifiek gevraagd, maar deze vertelde iets anders. Nou ja, een ramp is het ook weer niet. Maarre...verder was ik toch best positief :) ?
Ik heb al vaker geconstateerd dat die verkoper er weinig vanaf wist, jammer voor jullie, je had de XC mogelijk nog specifiek passender gehad kunnen hebben.

Vraag me toch af wat voor auto jou ooit tevreden kan gaan stellen, je stelt zulke byzondere eisen aan alles....
Thom
5th Gear member

Dat kritische komt omdat ik bij dingen als die achterbank dan weer denk: 72k, en dan zo zitten... Voor dat geld kun je ook een Audi A6 Avant 2.7 TDI Quattro rijden, die ruimer is, stiller, moderner...en niet rammelt. Alle waar naar zn geld, zo redeneer ik vaak een btje. MAAR: het is niet mijn auto, en mn pa is nog steeds helemaal gek met zn Volvo. En daar gaat het uiteindelijk om, hij maakt immers de kilometers, niet ik.

@Paul: wat voor XC70 hebben jullie besteld dan? En nu nog, de nieuwe komt deze zomer al :shock: . Aan de andere kant, met de huidige bomvolle pakketten voor een scherpe prijs, heb je wel een dikke XC voor de deur. Ook Four-C genomen?

Thom
AC
1st Gear member

Vraag/advies over I-pod; Ik heb een V70 uit nov.2000 (nw model 2001) met een Volvo HU-803 audiosysteem. Onder de rechter voorstoel zit een extra versterker. Nu overweeg ik een i-pod aan te schaffen om mp3 te kunnen afselen. Wat is nu de juiste/beste manier om dit te monteren. Ik lees dat er via de versterker een mogelijkheid is tot aansluiten van een i-pod. Heb ik daar dan zo'n Volvo adapter voor nodig ? zo ja waar wordt die aangesloten ? De i-pod zelf lijkt mij het beste deze te monteren in het middenconsole waar de telefoon zich ook bevindt. Mijn auto heeft geen rti en geen wisselaar. Wie heeft hier ervaring mee en mogelijk met hetzelfde probleem te maken gehad. Graag jullie reactie en naar ik hoop goede tips.
VOLVO the best ! V70 2.4 automaat
Paul
Geartronic member

Ik zou de IMIV adapter nemen, kijk even naar dat topic! Dan zie je waarom! :-)
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus

MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
Thom
5th Gear member

Ja, ik zou ook niet meer de Volvo adapter kiezen...die snapt er nix van! Hij speelt allerlei lijsten door elkaar, of dubbel... Desondanks blijft het een leuke gimmick, 'Volvo for life' logo op je iPod...

Thom
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”