Thom
Nou Thom, wij hebben een Summum besteld en een armsteun achter besteld. Dus een normale achterbank.Thom schreef:Klopt, maar echt ideaal is dat toch niet...en een keuze had je ook niet. Alleen de Basis en Kinetic uitvoering hebben een normale achterbank.
Thom
Klopt, dat is ook onze ervaring. Het was eigenlijk een van de grootste minpunten van de XC70 t.o.v. de Saab 9-5 die we ervoor hadden: de auto is achterin gewoon krap. Voor die middenarmsteun hebben wij een mooie oplossing: de geïntegreerde koelkast! Ideaal als middenarmsteun (hoog genoeg) en ideaal op langere afstanden. Btw ook een stuk beter dan de middenarmsteun die Volvo in een normale achterbank monteert, die uit een Amerikaan uit de jaren '90 lijkt te komen: klein, smal en bekerhouders die geen kaas hebben gegeten van de hedendaagse civilisatie.Thom schreef:Minpunt: de ruimte en zitpositie op de 40/20/40 achterbank, te korte zitting en geen middenarmsteun.
Ik heb al vaker geconstateerd dat die verkoper er weinig vanaf wist, jammer voor jullie, je had de XC mogelijk nog specifiek passender gehad kunnen hebben.Thom schreef:Ooh, vreemd...ik heb het de verkoper nog specifiek gevraagd, maar deze vertelde iets anders. Nou ja, een ramp is het ook weer niet. Maarre...verder was ik toch best positief?