Vandaag was ik bij een auto-demontagebedrijf (klinkt wat mooier dan 'sloperij'

) om een slotmotor voor het bestuurdersportier op te halen, zie het draadje 'Centrale vergrendeling bestuurdersportier werkt niet met AB'. Aldaar viel mijn oog op de zwart lederen bekleding van de donorauto; deze was nog in zeer goede staat, enkel wat vervuiling maar verder zichtbaar goed onderhouden en geen gaten en/of scheuren of andere vervelende beschadigingen. Met cleaner en ledervet weer zo goed als nieuw te maken. Voor € 200 mag ik alles meenemen op voorwaarde dat ik alles zelf demonteer.......enfin, gereserveerd en later deze week ga ik terug.
Van deze set zijn de stoelen verwarmd, in mijn huidige half-stof-half-lederen stoelen zit dat niet. Mijn vraag is nu dan ook of de voorbereiding voor stoelverwarming wel aanwezig is in mijn '99 V70 2.5 106Kw/144PK Sportsline. Weet iemand dit toevallig? Zo niet, dan kan het ongetwijfeld alsnog gerealiseerd worden maar wat daarbij komt kijken en of ik aan dat avontuur ga beginnen weet ik nog niet.
Of de 'nieuwe' lederen stoelen ook elektrisch verstelbaar zijn weet ik niet, heb ik niet op gelet, maar als dat zo is heb ik volgens mij daarvoor enkel voeding nodig en dan zou het moeten werken.
Hoor het graag !