Precies. In veel omstandigheden kan je prima de ECC uit laten staan.
In vochtige omstandigheden dus inschakelen wil je beslaan voorkomen.
bedampte / natte voorruit
- raspaardje
- 6th Gear member
- Berichten: 3700
- Lid geworden op: 30.05.2012 - 10:07
- Locatie: Regio Utrecht
2019 Volvo V60 T5 R-Design Polestar - Osmium Grey
Fiat 124 Spider Lusso Squadra Tuning - Bianco Ghiaccio Perla
Fiat 124 Spider Lusso Squadra Tuning - Bianco Ghiaccio Perla
-
- 5th Gear member
- Berichten: 2055
- Lid geworden op: 05.02.2015 - 11:27
Ja zo lijk ik dat onderdeel van deze gebruikshandleiding ook te interpreteren.
Ja '''vergeten'' tussen aanhalingstekens, omdat we niet alle onderhoudsmannen over dezelfde kam willen scheren of beschuldigen van opzettelijk gedrag.
Mijn lokale onderhoudsman heeft het wel gedaan bij laatste onderhoud als ik het me allemaal goed herinner, omdat ik specifiek gevraagd heb wat er allemaal moest gebeuren, na inzicht in volvo onderhoudsschema. Aan het werktarief hier van 25euro/uur mogen ze gerust wel even rek en strek oefeningen doen. Hij vroeg ook welke ik er graag inhad, de standaard of de koolstof variant. Alsook met prijs wat beiden me zouden kosten.
off topic extra
kom ik zo bij de praktische tip. Wie naar Slovenie reist in de zomer, het is best nuttig om met het laatste van je setje banden naar hier te rijden en vervolgens hier aan te kopen. Heb ik dit jaar nog mijn vader aangeraden, prijs aanvraag thuis en hier scheelde 95 euro op de 2 banden incl balanceren en montage. Hij had toen speciaal zijn winterbanden in de koffer mee, want zijn zomerbanden hadden naar zijn gevoel net te weinig om er eerst nog mee tot hier te rijden, dus die had hij voor de reis gewisseld. Vanaf nu wisselt hij tijdens zijn bezoek
Ja '''vergeten'' tussen aanhalingstekens, omdat we niet alle onderhoudsmannen over dezelfde kam willen scheren of beschuldigen van opzettelijk gedrag.
Mijn lokale onderhoudsman heeft het wel gedaan bij laatste onderhoud als ik het me allemaal goed herinner, omdat ik specifiek gevraagd heb wat er allemaal moest gebeuren, na inzicht in volvo onderhoudsschema. Aan het werktarief hier van 25euro/uur mogen ze gerust wel even rek en strek oefeningen doen. Hij vroeg ook welke ik er graag inhad, de standaard of de koolstof variant. Alsook met prijs wat beiden me zouden kosten.
off topic extra
kom ik zo bij de praktische tip. Wie naar Slovenie reist in de zomer, het is best nuttig om met het laatste van je setje banden naar hier te rijden en vervolgens hier aan te kopen. Heb ik dit jaar nog mijn vader aangeraden, prijs aanvraag thuis en hier scheelde 95 euro op de 2 banden incl balanceren en montage. Hij had toen speciaal zijn winterbanden in de koffer mee, want zijn zomerbanden hadden naar zijn gevoel net te weinig om er eerst nog mee tot hier te rijden, dus die had hij voor de reis gewisseld. Vanaf nu wisselt hij tijdens zijn bezoek

V70 - 2001 D5 163pk verkocht met 145k aan een vriend - terug gekregen met 285K klaar voor nog een ton
V70 - 2008 2.0D verkocht = PSA motor is geen Volvo! / XC70 - 2002 D5 - automaat- 275K van de vrouw. / XC70 -2008 D5 185pk : 276K MY2008
V90 CC - 2017 D4 -* Polestar * - Close to all inclusive
John Deere 2140 - 1982 + Belarus LTZ 55 - 1993
V70 - 2008 2.0D verkocht = PSA motor is geen Volvo! / XC70 - 2002 D5 - automaat- 275K van de vrouw. / XC70 -2008 D5 185pk : 276K MY2008
V90 CC - 2017 D4 -* Polestar * - Close to all inclusive
John Deere 2140 - 1982 + Belarus LTZ 55 - 1993