De volgende dag toch maar eens op inspectie uit gegaan en wat schets mijn verbazing? Er is gewoon een gat in de bekleding gebrand. Jeetje balen zeg. Heeft iemand dergelijke ervaring? en wat kan ik hier verder nog aan doen? Eef
Nou dat weten de Zweden inderdaad en dit noemen ze stoel oververhitting . <aar serieus, ik heb het in 2006 gehad. De stoel naar buiten en de zitting bekleding los gahaald en verwarmingsmatje op de uiste plek gelegd en alles weer ok. Het brandgaatje heb ik niet verholpen, maar je kunt bij stoel bekleding bedrijf vragen of ze een pleister plakken.capslock schreef: ↑08.10.2021 - 16:10 Die Zweden weten wel wat stoelverwarming is![]()
De volgende dag toch maar eens op inspectie uit gegaan en wat schets mijn verbazing? Er is gewoon een gat in de bekleding gebrand. Jeetje balen zeg. Heeft iemand dergelijke ervaring? en wat kan ik hier verder nog aan doen?
20211008_145234.jpg
20211008_155733.jpg
Eef
Zou inderdaad stoel eruit halen en bekleding van de zitting eraf halen (YT-filmpje how-to?). Situatie bekijken en zo mogelijk verhelpen. Tevens bekleding aan onderzijde herstellen door bv een stukje stof of leer eronder te plakken.Bover schreef: ↑09.10.2021 - 19:01Nou dat weten de Zweden inderdaad en dit noemen ze stoel oververhitting . <aar serieus, ik heb het in 2006 gehad. De stoel naar buiten en de zitting bekleding los gahaald en verwarmingsmatje op de uiste plek gelegd en alles weer ok. Het brandgaatje heb ik niet verholpen, maar je kunt bij stoel bekleding bedrijf vragen of ze een pleister plakken.capslock schreef: ↑08.10.2021 - 16:10 Die Zweden weten wel wat stoelverwarming is![]()
De volgende dag toch maar eens op inspectie uit gegaan en wat schets mijn verbazing? Er is gewoon een gat in de bekleding gebrand. Jeetje balen zeg. Heeft iemand dergelijke ervaring? en wat kan ik hier verder nog aan doen?
20211008_145234.jpg
20211008_155733.jpg
Eef
Nou dat weten de Zweden inderdaad en dit noemen ze stoel oververhitting . <aar serieus, ik heb het in 2006 gehad. De stoel naar buiten en de zitting bekleding los gahaald en verwarmingsmatje op de uiste plek gelegd en alles weer ok. Het brandgaatje heb ik niet verholpen, maar je kunt bij stoel bekleding bedrijf vragen of ze een pleister plakken.
Zou inderdaad stoel eruit halen en bekleding van de zitting eraf halen (YT-filmpje how-to?). Situatie bekijken en zo mogelijk verhelpen. Tevens bekleding aan onderzijde herstellen door bv een stukje stof of leer eronder te plakken.