nielslu schreef: ↑28.05.2021 - 22:27
Tof project!!
StefanH schreef: ↑28.05.2021 - 09:25
Hij zit nu op z'n plek en hij klinkt echt veel beter dan de orginele, maar ik mis het diepe laag wel.
Als het hard staat (75%) kan de sub de bas niet bijhouden en komt deze te laat in de kabine.
Dit klinkt alsof de fase van de subwoofer nog niet helemaal goed staat. Heb je hiervoor nog instellingsmogelijkheden in het menu van de audio instellingen? Kun je de plus en min van de subwoofer ook omwisselen?
Ondertussen heb ik hier een oplossing voor.
Het fase draaien lostte het probleem helaas niet op. De Sub bleef te laat komen.
Afgelopen week heeft Mark van volhelp.nl met Vdash gezorgt dat mijn auto ook snapt dat hij B&W heeft.
Nou heb ik de extra DSP app ook tot mijn beschikking.
Het timings probleem was direct opgelost!
IMG_3475.jpg
IMG_3476.jpg
Voor de 'normale' mensen onder ons is dit dan voldoende en klinkt het geweldig.
Ik mis alleen het echte diepe laag, en omdat ik toch alles nog heb liggen ben ik ook begonnen aan een testopstelling om mijn Rockfort fosgate T1D412 weer aan te sluiten op de Boston GT24.
je moet maar een hobby hebben.
Het audiosignaal komt van de SUB uitgang van de AUD onder de pasagiers stoel die eerder vervangen is.
De Audison Bitten-D zorgt er voor nu voor dat het speakersignaal omgezet wordt naar een lijnuitgang die mijn Boston acoustics amp oppikt.
Hierdoor kan ik weer een remote controller gebruiken om het volume van de sub te beheren.
Deze extra sub kan er dus ook zo uitgehaald worden (de orginele ingebouwde sub werkt ook nog gewoon)
Zeg nou zelf, dit past zo mooi dat je eigenlijk een dief bent van je eigen oren als je deze versterker op zolder zou laten liggen
IMG_3448.jpg
IMG_3451.jpg
IMG_3474.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.