Na opgegroeid te zijn met een Volvo waar mijn vader extreem zuinig op was is het bij mij toch ook gaan kietelen en ben ik me nu aan het oriënteren op een Volvo S60. Momenteel rijd ik een Seat Ibiza uit 2006 met 101 PK.
Allemaal leuk en aardig, maar ik ben opzoek naar een auto waarin ik toch even wat sneller kan rijden en ook soms makkelijk een aanhanger kan trekken. Zelf kwam ik eigenlijk uit bij de T5 of 2.5T, maar van iemand hoorde ik dat de T3 misschien een andere goede optie is. Wat ik had vernomen is dat deze weer in de R-editie word gezet met een aantal upgrades. Uiteraard wil ik er geen trapbak van maken met pops and bangs o.i.d. maar het zware Volvo geluid vind ik zeker erg mooi. Na het doorlezen van wat oude forums uit 2012 werd duidelijk dat daar weer de voorkeur werd gegeven aan de 2.5T ten opzichte van de T5, maar dit kwam doordat de degene die op het forum zat ook met de caravan wou rijden.
Goed om te weten is dat ik het erg leuk vind om lange tochten te rijden naar bijvoorbeeld: Oostenrijk, Duitsland, Zwitserland en België. Ik maak me verder nog niet zo druk om de kosten qua benzine aangezien een hobby geld mag kosten (toch?

Met vriendelijke groet,
Proelle