Ik heb inmiddels twee hulpzame reacties gekregen op mijn vraag naar online 'handleidingen' over mijn dit weekend aangeschafte Volvo.
In die handleiding kom ik echter niet hetzelfde bedieningspaneel tegen als wat ik in mijn auto heb; in de handleiding is een 'aan-/uit schakelaar' te lezen, terwijl ik op het paneel een draaiknop heb (off/blauw naar rood).
Nu gaat die knop vrij stroef (hoort dat?) en in welke stand moet ik hem zetten voor een merkbaar effect? Zelf heb ik nog geen airco ervaren, dus kan zijn dat deze defect is of ik de instelling niet goed heb staan.
Zou de knop zelf defect kunnen zijn, of moet ik meer onder de motorkap gaan rondsnuffelen.
Dank voor de reactie!
Polleke
Bediening Airco Volvo 240 Polar 1991 (italiaanse import)
- geestschrijver
- 5th Gear member
- Contacteer:
Kun je een foto van je dashboard plaatsen? Ik vermoed eigenlijk dat je airco niet origineel is. Ik heb ook een 240 uit Italie (hoewel dat volgens mij niet uitmaakt, hij is ook gewoon in Zweden gemaakt) en die heeft wel een aan-/uitschakelaar voor de airco.
(Overigens zijn foto's van de hele auto - in de juiste rubriek - ook welkom...)
(Overigens zijn foto's van de hele auto - in de juiste rubriek - ook welkom...)
240 DL estate 1987, rood [2001-2006] | 240 Super Polar estate 1992, rookgrijs [2006-2015] | V70 2.4 170pk Edition Sport automaat 2007, black stone [2015- ]
Twitter | LinkedIn | Geestschrijver
Twitter | LinkedIn | Geestschrijver