De Volvo C40 Recharge is nu bij de Volvo-dealer te ervaren. Veel enthousiaste klanten hebben al een proefrit geboekt naar aanleiding van onze nieuwsbrief vorige week. Helaas werkte de link om een proefrit aan te vragen niet bij iedereen. Excuses voor dit ongemak. Vanzelfsprekend willen we iedereen de kans geven een proefrit te maken in de Volvo C40 Recharge. Daarom vindt u hieronder een nieuwe link om alsnog uw proefrit te boeken!
Goed om te weten: proefritten kunnen ook nu gewoon doorgaan. Uw dealer zorgt ervoor dat uw proefrit veilig verloopt. We wensen u alvast veel plezier!
https://www.volvocars.com/nl/test-drive ... s/retailer
Bron: persbericht Volvo Car
Boek een proefrit in de C40
- Ben
- Executive Member
- Berichten: 40363
- Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
- Locatie: Even ten noorden van de Paltz
- Contacteer:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- silverado
- 3rd Gear member
- Berichten: 318
- Lid geworden op: 27.06.2006 - 14:33
- Locatie: Drenthe
Ik heb pas reeds in de XC40 P8 gereden.
Rijdt geweldig, alleen ging het accu percentage wel snel naar beneden.
Ik denk dat het laden onderweg snel gaat vervelen.
Ook de bediening is er niet simpeler op geworden, en dan bedoel ik de extra “snick-snack” die erop zit.
Bijvoorbeeld de autopilot uitzetten kon eerst op het stuur, moet nu in het menu… veiligheid…?
Zo zijn er meer punten te noemen.
Ik ben absoluut niet anti Volvo, zijn al bij nr. 14!
Rijdt geweldig, alleen ging het accu percentage wel snel naar beneden.
Ik denk dat het laden onderweg snel gaat vervelen.
Ook de bediening is er niet simpeler op geworden, en dan bedoel ik de extra “snick-snack” die erop zit.
Bijvoorbeeld de autopilot uitzetten kon eerst op het stuur, moet nu in het menu… veiligheid…?
Zo zijn er meer punten te noemen.
Ik ben absoluut niet anti Volvo, zijn al bij nr. 14!
Volvo 440, 460, 245(2x) 850 Estate, V70 lpg, V70 2.5D, V70 D5, V70 D5 GT, V70 2.4D, V60 D3GT, XC70 D3 GT.
V60 CC D4 GT8, XC40 T2 R-Design GT8
Volvo nr 15: C40
V60 CC D4 GT8, XC40 T2 R-Design GT8
Volvo nr 15: C40
- mga1600
- 6th Gear member
- Berichten: 3091
- Lid geworden op: 01.12.2007 - 09:22
- Locatie: nhn
Onderweg laden is echt geen issue in NL want je hoeft niet meer te laden dan je nodig hebt om weer thuis te komen toch? Daar laad je weer vol. Dus veelal is 10 tot 13 minuten voldoende. Dan is de totale range 470 Km. Tijdens dat laden kun je koffie gaan halen en een toilet bezoeken. Ik heb nu 120000 km gereden en nog maar 3 keer (dus bij elkaar minder dan een uur) onderweg moeten laden. En geen wegenbelasting en thuislaten kost 1/3 van benzine als je de tarieven van Nuon etc. rekent. Met eigen stroom dus nog minder.silverado schreef: ↑24.12.2021 - 12:27 Ik heb pas reeds in de XC40 P8 gereden.
Rijdt geweldig, alleen ging het accu percentage wel snel naar beneden.
Ik denk dat het laden onderweg snel gaat vervelen.
Ook de bediening is er niet simpeler op geworden, en dan bedoel ik de extra “snick-snack” die erop zit.
Bijvoorbeeld de autopilot uitzetten kon eerst op het stuur, moet nu in het menu… veiligheid…?
Zo zijn er meer punten te noemen.
Ik ben absoluut niet anti Volvo, zijn al bij nr. 14!
Dat knopje van die pilot assist is inderdaad niet een fijne keuze van Volvo. Eerst was het net als in de andere Volvo’s maar om onbegrijpelijke redenen is dat met een update omgezet. Niemand is daar blij mee!
Voor de rest is het infotainment systeem prima makkelijker te bedienen en veel sneller dan Sensus.
Verbruik hangt van je rijstijl af, net als in een benzine of diesel exemplaar en zeker met meer dan 400 Pk hakt flink gasgeven er dan hard in. Maar met gewoon doen en met het huidige weertype haal ik 350- 360 km range na de updates. En dat is met 20” wielen, met 19” zou daar officieel nog 20-25 km bijkomen. ‘s Zomers is de range sowieso hoger.
Een C40 is een haartje beter gestroomlijnd en komt daarmee nog wat verder.
XC60 T6 Ultimate Dark my24