Volvo logo stickers voor (Dezent) velgen
-
- 1st Gear member
- Contacteer:
Heb onlangs een S40 ph1 (zwart metallic) aangeschaft met originele 15" wieldoppen... en ben daarom naar nieuwe velgen aan het kijken. Probleem is toch wel om aan mooie originele Volvo velgen te komen. Ik denk er dan ook aan om de Dezent V 16 inch velgen onder de auto te laten leggen. Weet iemand of er misschien mooie volvo logo stickers te koop zijn voor de velgen of is dat heeeeel fout? 

- Maarten
- 5th Gear member
van die logo's die je op je naafdop van je niet-volvo velg kan plakken.
weet dat het wel moet kunnen,heb jaren geleden een fiat tipo gereden,en zelf andere velgen op gekocht(geen originele fiat)en kreeg tegen kleine meerprijs toen keurige naafdoppen met fiat logo op die velgen.
vind het persoonlijk beter staan dan de naam v/d velg fabricant.
originele volvo velgen(zitten ook hele mooie bij)zijn natuurlijk altijd betere keus(in mijn ogen dan)maar snap ook wel dat daar een ander prijskaartje aan zit...
weet dat het wel moet kunnen,heb jaren geleden een fiat tipo gereden,en zelf andere velgen op gekocht(geen originele fiat)en kreeg tegen kleine meerprijs toen keurige naafdoppen met fiat logo op die velgen.
vind het persoonlijk beter staan dan de naam v/d velg fabricant.
originele volvo velgen(zitten ook hele mooie bij)zijn natuurlijk altijd betere keus(in mijn ogen dan)maar snap ook wel dat daar een ander prijskaartje aan zit...
volvo s40 1.8 aut. '97
volvo v40 1.9D 115pk '03
volvo V50 D5 2007 edition II sport
volvo v40 1.9D 115pk '03
- Renkel
- 5th Gear member
- Contacteer:
Ik heb velgen van 17 inch onder mijn phase 1 liggen, en uiteindelijk via een banden- en velgenboer heb ik er Dezent naafdoppen opgekregen voor 5€ per stuk. Volvo dealer wilde er niet aan beginnen.
S40 2.0 ltr. '98, Luxury line
Nissan Sunny 1.4LX
Nissan Sunny 1.4LX
- Maarten
- 5th Gear member
ik kon ze toen ook gewoon bij velgenboer erbij bestellen.
kan me wel voorstellen dat de volvo dealer daar niet aan wilde beginnen :razz:
kan me wel voorstellen dat de volvo dealer daar niet aan wilde beginnen :razz:
volvo s40 1.8 aut. '97
volvo v40 1.9D 115pk '03
volvo v40 1.9D 115pk '03
-
- 2nd Gear member
Best mooie velg, die Dezent V. Hij zit nu bij Profile in de winteraanbieding, met Snowtracs voor 901 euro. Ik heb zelf vorig jaar de Dezent E gekocht (de V zat er toen niet bij). Ik heb geprobeerd of ik m'n orginele Volvo naafdoppen kon gebruiken maar die passen net niet. Ik speel nog wel met de gedachte om voor m'n Volvo velgen nieuwe naafdoppen te kopen (met nieuw logo) en dan van de oude de Volvo logo's over te zetten op de Dezent naafdoppen.
Otto
-
- 1st Gear member
- Contacteer:
Volgens mij is het een soort van doorzichtig plastic met een plakrand. Zoals die op de echte volvo velgen zitten. Ik weet het ook niet precies. Voor Alfa schijnen ze er ook te zijn.
-
- 1st Gear member
- Contacteer:
Okido, maar waar kan ik die link dan vinden?
-
- 1st Gear member
Hallo daar!
ik heb pas geleden nieuwe velgen gekocht, LM 16'', orginele naafkapjes gekocht bij de dealer en niet passend...
En idd weinig hulp van de dealer.
Zou graag willen weten waar ik deze stickers kan kopen maar het liefst echte volvo dopjes...
Bij welke velgen/banden man zijn die gekocht?
ik heb pas geleden nieuwe velgen gekocht, LM 16'', orginele naafkapjes gekocht bij de dealer en niet passend...
Zou graag willen weten waar ik deze stickers kan kopen maar het liefst echte volvo dopjes...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- ChickenS40
- 2nd Gear member
PhaseI S40 2.0 T '98 160PK
-
- 1st Gear member
Top!
chicken S40!
Dit is inderdaad wat ik zocht.
heb je zelf ervaring met deze stickers?
ik moet wel even kijken wat de bolling van de naafkapjes is ivm de sticker.
alvast bedankt!
Groeten Fons,
ow en foto's zal ik plaatsen maar is een projectje voor de zomer, moet nog nieuwe zomerbanden voor deze velgen aanschaffen
chicken S40!
Dit is inderdaad wat ik zocht.
heb je zelf ervaring met deze stickers?
ik moet wel even kijken wat de bolling van de naafkapjes is ivm de sticker.
alvast bedankt!
Groeten Fons,
ow en foto's zal ik plaatsen maar is een projectje voor de zomer, moet nog nieuwe zomerbanden voor deze velgen aanschaffen
------------------------------------------------------------------------------------------
Lachend tijdens het tanken? --> LPG rijden!
-
- 1st Gear member
- Contacteer:
Das nou idd een goede tip! Thx
-
- Starter
dafonz schreef:Hallo daar!
dafonz:
Ik heb zelf precies dezelfde velgen gekocht en bij de dealer een origineel setje naafkapjes kunnen bemachtigen.
Ze passen niet helemaal, maar ze blijven goed zitten. Niemand die er iets van ziet.
Misschien dat je maar eens naar een andere dealer moet gaan, die wel behulpzaam zijn.
-
- 1st Gear member
Hallo ERidhsfo (?)
weet je zo welke maat dopjes er opzetten bij jou?
Want mijn voorkeur gaat natuurlijk uit naar de originele dopjes.
Wellicht weet je bij welke originele velgen soort deze hoort dat zou helemaal erg helpen.
alvast bedankt,
Groeten,
Fons
weet je zo welke maat dopjes er opzetten bij jou?
Want mijn voorkeur gaat natuurlijk uit naar de originele dopjes.
Wellicht weet je bij welke originele velgen soort deze hoort dat zou helemaal erg helpen.
alvast bedankt,
Groeten,
Fons
------------------------------------------------------------------------------------------
-
- Starter
Ik kan je op het moment niet aan de maat helpen en weet al helemaal niet bij welke velgen deze horen.
Ik heb op mijn craters dezelfde zitten alleen zijn die voor de andere velgen een maatje kleiner.
Ik ben gewoon met mijn velgen naar de dealer gereden en gevraagd naar naafkapjes. Deze had verschillende maten liggen. Ik mocht ze uitpakken en proberen welke maat paste. Gelukkig zat de goeie maat er tussen en hadden ze er nog 4 liggen (anders zijn ze gewoon bestelbaar). Misschien is dit voor jou ook een optie.
Ik heb op mijn craters dezelfde zitten alleen zijn die voor de andere velgen een maatje kleiner.
Ik ben gewoon met mijn velgen naar de dealer gereden en gevraagd naar naafkapjes. Deze had verschillende maten liggen. Ik mocht ze uitpakken en proberen welke maat paste. Gelukkig zat de goeie maat er tussen en hadden ze er nog 4 liggen (anders zijn ze gewoon bestelbaar). Misschien is dit voor jou ook een optie.
- Turbodesk
- 5th Gear member
Ik heb deze stickers al meer dan een jaar op mijn niet originele volvo cratervelgen zitten en je ziet het verschil niet. Ze hebben al heel wat wasbeurten achter de rug en het zit nog steeds.