Nivomat
Het was wel de chef van de werkplaats die dat zei! Affijn, laten we daar maar over op houden. Misschien dat rmrighter z'n spullen inmiddels al via Martkplaats heeft gekocht.
-
- Starter
Nee hoor, de aanbieder op marktplaats had schokbrekers zonder nivomat.
Het is gewoon vreselijk moeilijk om schokbrekers voor een v40 met nivomat te vinden.
Ik denk dat ik toch maar bij de dealer langs moet gaan.
Maar die 850 euro, klinkt aantrekkelijk.
Ik wil wel nagaan of dit de juiste prijs is.
welke dealer was dat?
Het is gewoon vreselijk moeilijk om schokbrekers voor een v40 met nivomat te vinden.
Ik denk dat ik toch maar bij de dealer langs moet gaan.
Maar die 850 euro, klinkt aantrekkelijk.
Ik wil wel nagaan of dit de juiste prijs is.
welke dealer was dat?
-
- 6th Gear member
zoek eens op deze site, bij de verkooppunten kun je een leverancier (kort) in je buurt vinden.rmrigter schreef: Het is gewoon vreselijk moeilijk om schokbrekers voor een v40 met nivomat te vinden.
zij leveren zowel de Sachs als Boge nivomatdempers tegen betere prijzen.
- v40pokemon
- 3rd Gear member
Vorige week nieuwe schokkers laten monteren. Nivomaten eronderuit (versleten bij 180.000km) en gewone gasgevulde eronder met originele verzwaarde veren (bij de dealer) voor ongeveer 220 euro aan onderdelen en 50 euro aan manuren klaar. Perfect weggedrag
TIP: als je denk de 300.000 km met je auto toch niet te halen, KAYABA-schokbrekers monteren. Zijn even goed, gaan echter iets minder lang mee
TIP: als je denk de 300.000 km met je auto toch niet te halen, KAYABA-schokbrekers monteren. Zijn even goed, gaan echter iets minder lang mee