Graag wil ik onze Volvo V70 limited Edition MY12 aan jullie laten zien. De Volvo hebben we nu een half jaar in bezit en is nu klaar. Mag graag een auto eigen maken zodat wij ons er thuis in voelen. Wil nog wel graag een achterspoiler maar daar moet ik nog tegen aan lopen, ben binnenkort jarig en wellicht komt er één. Staat wel boven aan op het verlanglijstje
Wij zijn zeer tevreden met de Volvo en hebben dan ook geen spijt van deze aankoop. Inmiddels hebben we er ongeveer 10000km mee gereden. Wel hebben we vorig jaar twee ongemakken gehad maar gelukkig lag dit niet aan de Volvo zelf viewtopic.php?t=88786
soms heb je pech
Je leest op dit forum wel eens iets over de power shift maar deze schakelt perfect en is naar mijn mening goed. Twee jaar terug is de bak voorzien van nieuwe olie. De Volvo moet voor 10 maart apk gekeurd worden en hopen dat we niet voor nare verrassingen komen te staan.
Wat hebben we veranderd aan onze Volvo. Als eerste heb ik opbergvakjes in de handvaten geplaatst, nu heeft de telefoon
Als laatste heb ik de achterlichten voorzien van de taillight module zodat de achterlichten tot boven toe branden. De elektrische achterklep kan ik nu ook dicht doen met de afstandsbediening of de knop op het dashboard. Hiervoor heb ik de v4.1 module Volvo gekocht. De deuren gaan van het slot als ik de auto uitzet, ook dit is een functie die op de v4.1 module zit.
Misschien ben ik nog iets vergeten maar dit waren de upgrades die voor ons net even een eigen gezicht geven aan de Volvo. We hebben veel positieve reacties gekregen over hoe de auto er nu bijstaat en dat geeft een tevreden gevoel.