Wel vaak zo'n update ben benieuwd hoeveel er nu daadwerkelijk is aangepast. Maar ik hou de navigatie sowieso graag up to date
Het probleem bij deze updates is dat ze niet zozeer recente wijzigingen in het wegennet snel doorvoeren maar gewoon iedere zes weken een update uitbrengen met correcties die al meer dan een jaar geleden zijn aangekaart en daarbij ook weer nieuwe (storende) fouten introduceren.
Weinig
De app is één van de vele bronnen voor kaartupdates. Als er ergens een nieuwe autobaan wordt aangelegd is het niet zo dat die door een gebruiker moet worden ingetekend. Die Map Creator is wel op een andere manier een beperkende factor. Iedereen kan wijzigingen aanbrengen en de controle van die wijzigingen is van een bedroevend niveau. Veel gebruikers van de Map Creator hebben niet on de gaten dat iedere wijziging die ze aanbrengen wordt doorgegeven aan Here, er is niet zoiets als een submit knop. Gebruikers die zich net hebben aangemeld maken er onbewust een zootje van omdat ze met interface gaan stoeien, wegen worden verwijderd, verlegd of toegevoegd en de controle erop is slecht en dus komt allerlei gerommel met de kaart gewoon in de navigatiesystemen terecht.BraboFrits schreef: ↑27.11.2021 - 15:32 Daarbij, hoeveel mensen zullen een kaartaanpassing doen als het zo omslachtig moet met behulp van een App?
Ehm...je citeert mij maar dat heb ik niet geschreven...dimitripb schreef: ↑27.11.2021 - 15:41De app is één van de vele bronnen voor kaartupdates. Als er ergens een nieuwe autobaan wordt aangelegd is het niet zo dat die door een gebruiker moet worden ingetekend. Die Map Creator is wel op een andere manier een beperkende factor. Iedereen kan wijzigingen aanbrengen en de controle van die wijzigingen is van een bedroevend niveau. Veel gebruikers van de Map Creator hebben niet on de gaten dat iedere wijziging die ze aanbrengen wordt doorgegeven aan Here, er is niet zoiets als een submit knop. Gebruikers die zich net hebben aangemeld maken er onbewust een zootje van omdat ze met interface gaan stoeien, wegen worden verwijderd, verlegd of toegevoegd en de controle erop is slecht en dus komt allerlei gerommel met de kaart gewoon in de navigatiesystemen terecht.BraboFrits schreef: ↑27.11.2021 - 15:32 Daarbij, hoeveel mensen zullen een kaartaanpassing doen als het zo omslachtig moet met behulp van een App?
Vreemd, zo kort na elkaar. Ik vraag me af wat daar de achterliggende gedachte bij is...