Aankoop xc60my23, t8 plus, en nog wat extra opties, platinum grey

De Nieuwe XC60
Plaats reactie
Herbie21
1st Gear member

Nou, gister was het dan zo ver, de xc60 besteld! :-). U nog een half jaartje wachten ongeveer, zal mij benieuwen hoe ik dat ga ervaren, levertijd…….. Vorige was in stock, dus binnen 3 weken ( tesla ).

Xc60, t8, plus, met trekhaak, getint glas, 360 camera,
Full led, parkeerverwarming, driver assist, alarm, zwart interieur, ( kids… ) HK audio
Poolrev
5th Gear member

Mooie samenstelling & kleur! Je hebt de komende tijd iets om naar uit te kijken in ieder geval 😉.

en over de kleur van de bekleding, ik heb altijd de blonde bekleding gehad en dat gaat heel prima met kleine kids ook, zolang het maar leer is 😃.
lint
Geartronic member

Mooie configuratie, succes met wachten.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
Stvdp
Starter

Ben nieuw op dit forum. Ben mij een beetje op dit forum aan het inlezen. Ook wij hebben gisteren een nieuwe Volvo XC 60 besteld T6 met div opties. Wij hebben echt getwijfeld over de kleur Platinum Grey of Onyx Black. Beide prachtige kleuren. Platinum Grey wat ingetogener en chique. Onyx black wat stoerder. Het is Onyx Black geworden. Gefeliciteerd met de aankoop.
Herbie21
1st Gear member

Nou, er is een en ander veranderd in mijn samenstelling. De levertijd van de my2023 duurde mij toch iets te lang. September 2022. Uiteindelijk voor een voorraad model gekozen, met hier en daar wat minder opties, ( geen 360, geen geheugeninstelling stoel) en nu een t6 ipv een t8.

Levering een stukje sneller! Vanochtend geleverd aan de dealer, alleen hebben ze ( uiteraard ) tijd en ruimte nodig om de auto rijklaar te maken. Ergens halverwege maart kan ik de auto Daan daadwerkelijk rijden! Kijk er naar uit!

Het is de pine green versie geworden.
Herbie21
1st Gear member

Nou, ik heb vandaag mijn xc60 inscription expression t6 op mogen halen! Even wennen vanuit een tesla model 3, maar je zit als een koning in deze auto zeg! Heerlijk! Bijna alles werkt, het dashboard scherm geeft nu Google Maps nog niet aan, kon een aantal
Dagen duren? We zullen het zien. Heb een standaard geluidsinstallatie, maar wat klinkt deze al goed zeg! Prima voor in een auto. Heerlijke stoelen, zeer goed in te stellen, fijn! In de tesla vond ik de zittingen te kort. Wat oom prettig is, dat pilot assist weer vanzelf aan gaat bij een rijbaan wisseling. De tesla moest je dan weer opnieuw activeren, met de bekende pling plong geluiden. En dan het dichtvallen van de deuren, met zo. Heerlijke zachte “ plof “ … :-)

1 dingetje…. Vandaag 150 km gereden, en zag dat de zitting al wat aan het plooien was? Aankijken, maar viel mij vanavond even op.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Bart
8th Gear member

Prachtig! Mooie kleur ook!
Volvo: V50 | 850 | V40 | V50 | XC70 | S70 | S80 | S60 | 240 | XC90 | V90 | V60 | C70 | V60 | 240

'24 XC90 T8 Ultra - Platinum Grey
'00 Saab 9³ Cabrio 2.0 Turbo Aero - Midnight Blue

"I'll try being nicer if you try being smarter.."
TomAmazon
2nd Gear member

Herbie21 schreef: 11.03.2022 - 22:20 Nou, ik heb vandaag mijn xc60 inscription expression t6 op mogen halen! Even wennen vanuit een tesla model 3, maar je zit als een koning in deze auto zeg! Heerlijk! Bijna alles werkt, het dashboard scherm geeft nu Google Maps nog niet aan, kon een aantal
Dagen duren? We zullen het zien. Heb een standaard geluidsinstallatie, maar wat klinkt deze al goed zeg! Prima voor in een auto. Heerlijke stoelen, zeer goed in te stellen, fijn! In de tesla vond ik de zittingen te kort. Wat oom prettig is, dat pilot assist weer vanzelf aan gaat bij een rijbaan wisseling. De tesla moest je dan weer opnieuw activeren, met de bekende pling plong geluiden. En dan het dichtvallen van de deuren, met zo. Heerlijke zachte “ plof “ … :-)

1 dingetje…. Vandaag 150 km gereden, en zag dat de zitting al wat aan het plooien was? Aankijken, maar viel mij vanavond even op.
Mooi! Heerlijke bak ;)
Ik heb dezelfde maar met bleek interieur.
Rijdt voor mij heerlijk!
Plooien heb ik niet.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
2009 C70 2.0D Summum
1969 P121 Amazon B18B Weber Downdraft OD
2009 XC90 2.4D AWD Momentum Shadow Blue Metallic
2022 XC60 T6 PHEV Inscription Expr. Platinum Grey, Blond Moritz leder
Plaats reactie

Terug naar “XC60 vanaf MY 2018”