Goededag,
Omdat hele deurpanelen eraf moeten voor speakers vroeg ik me af...
Wat zijn de maten van de speakers in voordeuren achterdeuren en tweeters achterdeur.
Er zitten nu geen tweeters in de achterdeuren enkel zon kapje bij de handvaten zitten de aansluitingen er wel standaard?
Ik heb geen audio stuurbediening of radio voor telefoon weet niet precies welk audiopakket verder.
De huidige speakers geven wel goede bass. Dit zijn vermoedelijk wel standaard speakers oude eigenaar heeft ze aardig verkloot helaas. Ze gaan ook zachter met raam open tijdens rijden echt hoeveel drukverschil wss.
Daarom wil ik ze vervangen door misschien betere speakers weet enkel geeb enkele specificatie van de fabriek speakers
Maten speakers volvo v50 2004
- Longone
- 5th Gear member
Wordt een lastige klus, de tweeters zijn heel specifiek, zoek maar met Google op Volvo V50 2004 tweeters.
De grote speakers zijn 6,5" en die kun je natuurlijk ook kopen met de tweeter er al in.
Alleen erg opletten dat de tweeter dan niet te ver naar voren komt (anders kan het kapje er niet meer op) en dat de magneet niet te ver naar achter steekt.
Volvo's zijn niet echt gemaakt om met "after market" spulletjes aan te knutselen is mijn conclusie na 30 jaar.