raspaardje schreef: ↑05.02.2022 - 10:31
Je reactie voorafgaand aan onderstaande reactie..
teebee schreef: ↑04.02.2022 - 13:58
vertaal het als ‘razendsnel’ vs ‘iets meer razendsnel’ en vind het de investering verre van waard.
Desalnietteplus ieder zn meug.
...heeft iets minachtends in zich; er zijn mensen/gekken die 800-1000 euro aftikken voor maar 3 pk extra.
Het feit dat je vervolgens over het waard vinden van Polestar tuning begint terwijl het over R-Design gaat is veelzeggend. Je mag zeggen wat je vindt maar wel graag wanneer het van toepassing is. Als het niks toevoegt kan je beter je reactie voor je houden.
Heb je sowieso wel eens in een T5 Polestar gereden zodat je mening ook ergens op gebaseerd is?
Zoals gezegd, ieder zn meug.
En gelukkig staat het eenieder vrij om te reageren.
Dat jij het ‘minachtend’ vindt zegt meer over hoe jij zaken opvat dan dat ik zaken zeg.
Overigens noem jij mensen die voor 3pk extra investeren ‘gekken’, niet ik.
En ja, ik heb wel eens in een R-design T5 gereden en ook in een polestar, en ja ik vind het (motorisch) de investering niet waard op basis van mijn constatering en beleving.
Je zou je ook niet direct zo ‘aangevallen’ hoeven te voelen, je hoeft je toch niet te verantwoorden voor jouw keuze van R-design en/of polestar?
Relax man, doe niet zo krampachtig.
Fijn weekend verder.
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”
Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder + heel veel lekkers !

Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. + veel lekkers
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger (hij&zij) oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, V40CC, Peugeot 208