Grille V60

Plaats reactie
johnbosch
Starter

Ik ben vanwege schade aan mijn huidige grille op zoek naar een nieuwe, of tweedehandse.
Iemand enig idee waar deze te verkrijgen is, en wat eventueel het typenummer is.
Gaat dus om het model met Radar en front camera.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Edwin28
2nd Gear member

Ik zou verwachten dat de Volvo dealer je het onderdeelnummer moet kunnen noemen en eigenlijk ook dit artikel moet kunnen leveren. In het andere geval zou ik denken dat een autoschadebedrijf je verder moet kunnen helpen. Via onderdelenlijn (autorecycling of sloop, zo je wilt) is dit waarschijnlijk een lastig te verkrijgen onderdeel, omdat de V60 nog vrij jong is en doorgaans pas in dat circuit terechtkomt wanneer deze zware schade heeft, maar je kunt een zoekactie uitzetten. Via ebay deze gevonden: https://www.ebay.de/itm/334066531555?ha ... Sw-0FhqQ1c. Het betreft een leverancier uit Letland. Of dit kwalitatief identiek/vergelijkbaar is met een origineel Volvo onderdeel, weet ik niet. Prijs lijkt me wat laag, maar ik heb geen ervaring met het kopen van goederen uit Letland. Deze heeft overigens niet de camera in de gril, maar is dit niet los over te zetten?
Plaats reactie

Terug naar “S60 / V60 vanaf MY2010 t/m MY2018”