Dashboard reset zichzelf zomaar?

Geproduceerd bij NedCar in Born
BertjeB
3rd Gear member

lijkt erop dat je de eerste volvo ter wereld hebt met een computervirus erin........hahahahahahaha :sad4:

ben benieuwd wat de garage gaat zeggen.....

greetzzzzz Bert.
Nu:
Volvo S80 Dynamic D(ikke)5 uut 2002 204.000 km's op metis
in de couleur Black sapphire metallic.

Uitstapje:
VW Passat 1.9 TDI variant.

Vroegah:
S80 2.5D 1999 nautic blue pearl Limited edition.
340.000+ km's and not cruising anymore! R.I.P
Barracuda_82
3rd Gear member
Contacteer:

BertjeB schreef:lijkt erop dat je de eerste volvo ter wereld hebt met een computervirus erin........hahahahahahaha :sad4:

ben benieuwd wat de garage gaat zeggen.....

greetzzzzz Bert.
Uhm... vanochtend had ik een "helder moment" en zat ik wat eerder in de auto dan normaal (ivm bevroren ruiten enzo) en begon ik eens na te denken, iets wat ik normaal nooit doe 's ochtends. Dus toen bedacht ik dat ik de laatste dagen de klok ook niet meer versteld heb en dat het best logisch is dat ie elke ochtend om half 9 weer op 00:00 staat, want dan is de klok natuurlijk gewoon weer rond geweest en is het weer twaalf uur.

Beetje dom dat het me een paar dagen heeft gekost om tot deze conclusie te komen, maar het houdt wel in dat er niets geks met mijn auto is, maar dat het gewoon aan mij ligt.

Feit blijft dat het dashboard een aantal keer gereset is uit zichzelf en dat dat niet helemaal de bedoeling is.
2001 Volvo S40 - 2003 Volvo S40 - 1970 Volvo 142 + R56 Mini FJCW Senna Edition
C 30 T5
4th Gear member

Accu klemmen niet goed gemonteerd ? :eeeek: Het gaat niet over de klemmen op de accu maar over de kabels die in de accuklem geklemd zitten :tongue9: Dit is eenvoudig te kontroleren :evil3: start de auto ,zet wat verbruikers aan en ga ongeveer 5 min rijden even stoppen ,en dan aan de accupool voelen met de vingers waar de kabel in de klem klemt ,als je op dat moment erg warm is of je verbrand je vingers zit daar het probleem, niet extreem warm geen probleem,

Wat betreft het op nul gaan van de DIM, zit ergens in de zekeringskast onder de motorkap = vernieuwen :crybaby:
Ramon&Ramon
7th Gear member

Dat kun je nog wel 100 keer vertellen C30,dat heb ik ook al tig keer geprobeerd,maar op een of andere manier dringt het niet door :)
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”