Gaaf. In die stoel kun je tenminste relaxed naar TV kijken....
![:lol:](./images/smilies/lol.png)
![:lol:](./images/smilies/lol.png)
Hahaha, idd., maar autorijden is weer een stuk fijner, de conditie is echt zgan. blij mee.Hans Eilander schreef: ↑18.12.2021 - 12:22Gaaf. In die stoel kun je tenminste relaxed naar TV kijken....![]()
![]()
Zo is dat, ik heb de 4 rubber matten meegenomen van mijn vorige auto. Past voldoende. Ik wissel ze meestal van begin november tot begin maart. Dan gaan de stoffen matten er weer in.
Dat zal wel hard nodig zijn in jouw winterse omstandigheden.
Tsja, dat is wel een beetje waar. Anderzijds, een andere auto kopen in dezelfde technische staat als deze kost (veel) meer, in dat opzicht was dit rekensommetje ook weer niet heel ingewikkeld
ik weet het nog niet zo net. Mijn vorige auto was een Duitser, (helaas met veel Franse genen) maar was in mijn optiek toch goedkoper in onderhoud dan mijn huidige Zweed.
Volvo heeft veel onderhoud nodig tenminste de generatie die ik ken....Volvo is gewoon een dure auto in onderhoud. Maar met goed onderhoud gaat die wel lekker lang mee...Hans Eilander schreef: ↑12.03.2022 - 18:24ik weet het nog niet zo net. Mijn vorige auto was een Duitser, (helaas met veel Franse genen) maar was in mijn optiek toch goedkoper in onderhoud dan mijn huidige Zweed.![]()
Nu geloof ik niet dat een Volvo specifiek meer, of ander onderhoud nodig heeft, dan andere merken. Maar wat wél het verschil maakt, zijn de kosten van een servicebeurt bij een erkende Volvo dealer. En de praktijk heeft bewezen dat Volvo,s bij goed onderhoud, heel lang mee kunnen gaan. Maar dat geldt net zo goed voor andere merken. Je ziet VW,s Opels, Fords, ja zelfs Japanners, die over de 20 jaar oud zijn. Maar .....van mij hoeft een Premium merk, geen "Premium onderhoudsprijzen" te hanteren....als je begrijpt wat ik bedoel.