Deze week vers op kenteken gezet en gelijk rijden, na een aantal witte Volvo's toch wel erg blij met deze Osmium Grey uitvoering, vooral icm met het hoogglans zwart een erg mooie combi.
Er zitten ook lekker veel opties op, zoals:
-R-design uitgevoerd
-19" R-design velgen
-Polestar engineered software
-exterieur styling kit
-Polestar uitlaat sierstukken
-Polestar grille
-Winterpakket
-Park assistent pakket met oa 360 graden camera
-Harman Kardon premium sound
-Intellisafe surround
-schakelflippers
-getint glas vanaf B-stijl
Ben zelf al even in de weer geweest met de fohn om de achterkant te ontdoen van de model/type aanduiding en heb de chrome Volvo letters vervangen voor zwarte exemplaren.
Twijfelde nog over de badges rechts, maar moet zeggen dat het voorlopig mag blijven zitten. Erg geslaagd al zeg ik het zelf

Voor: Na: Op mijn wensenlijst staan nog een aantal dingen:
-Intellisafe Pro installeren (mis nu al de ACC uit mijn V60 D6)
-Trekhaak installeren
-Glass coating aanbrengen (hier nog even in verdiepen)
-Logo en lijnen in grille zwart laten maken
-Hondenrek
-rubber kofferbak mat
-zwart opberg bakje tbv bril op plek handgreep
Inmiddels al goed aan de auto gewend en op de meeste vlakken een echte vooruitgang tov mijn oude D6, vooral de kofferbak is natuurlijk een behoorlijke vooruitgang kwa ruimte, aan de auto zelf is alles een stuk verfijnder en de stoelen zijn nog beter geworden! De 8-traps automaat doet ongestoord zijn werk en wat een bommetje is deze auto in de Polestar stand.. Dingen waar ik nog aan moet wennen zijn oa de beperkte opbergruimte voorin en het centrale scherm, vooral het bedienen van bijvoorbeeld temperatuur veroorzaakt wat meer afleiding door het touchscreen ipv draaiknoppen.
Na druk in de weer te zijn geweest om voor mij en mijn vrouw een apart profiel te maken met elk onze eigen instellingen heb ik deze aan de sleutels toegewezen, echter veranderd het profiel niet afhankelijk van wie de auto gebruikt, dit zou toch wel moeten? Nu selecteer ik het juiste profiel na instappen handmatig.
Ook ben ik er nog niet achter of de auto bijvoorbeeld standaard in Pure modus kan starten of dat deze altijd na starten geselecteerd moet worden.
Al met al nog wel wat studiewerk voor de boeg, maar tot zover erg blij met onze aankoop! Hieronder nog wat sfeerplaatjes