Vandaag naar onze site in Almelo, lekker kilometers maken. Voelde al weer iets vertrouwder

Vandaag naar onze site in Almelo, lekker kilometers maken. Voelde al weer iets vertrouwder
Gelukkig zijn er nog fabrikanten die onder volledige EV,s gewoon zichtbare (nep) uitlaten monteren. Het oog wil namelijk óók wat. Het weglaten van zichtbare uitlaten, omdat men zich als autofabrikant liever voordoet als GROEN, vind ik dan weer sneu.
Zeker! Ik moet bij de V60 nog even het stekkertje loshalen die de klep bedient van de rechterpijp. Dan staat hij iig altijd open en rookt hij ook als hij moet roken.
Had gisteren 70 km op de teller staan na een dagje laden, dus dat is wel een mooie score die denk ik nog wel iets beter kan (maar niet veel).
19", bandenmaat 235/40R19 (Michelins met VOL-aanduiding)
Heb blijkbaar de verkeerde stekker.... moet de paarse hebben van de regensensor, dit is de groene van de spiegel
Yep, was wel even pielen want de hele kap rond de spiegel moet er van af, en ik wil dat natuurlijk ook weer netjes terugkrijgen. Verder zat de paarse stekker net zo dat ik er alleen met een tangetje bij kon, maar allez: het zit!
Ah, is dat in de tussentijd veranderd? De stekkers in mijn S60 zijn allemaal groen, en makkelijk bereikbaar...
Bij de S60/V60 heet dat "Active High Beam". Dan zie je het grootlicht inderdaad om medeweggebruikers heen bewegen.