Tot mijn verbazing hoorde ik bij de aankoop dat volvo dit niet meer maakt , omdat dit geen milieuvriendelijke uitstraling heeft.
Dus na aflevering maar zelf aan de slag
Met de juiste delen is het 2uur werk.
ik ben het helemaal met je eens. Zelfs de Lynk & Co heeft twee eindpijpen! En ik heb met mijn blinde plaat achter, (ipv mooie dubbele uitlaten) tóch een uitstoot van 165 gram. Het gaat dus nergens over. Maar je bent een handige vent, hoe je dat zelf gefikst hebt. Compliment.
Komt dat niet door die V8 in jouw geval?Hans Eilander schreef: ↑28.05.2022 - 16:24ik ben het helemaal met je eens. Zelfs de Lynk & Co heeft twee eindpijpen! En ik heb met mijn blinde plaat achter, (ipv mooie dubbele uitlaten) tóch een uitstoot van 165 gram. Het gaat dus nergens over. Maar je bent een handige vent, hoe je dat zelf gefikst hebt. Compliment.![]()
Precies mijn insteek. Ik vind die uitlaatpijpen erg gaaf onder de XC 40, maar de prijs van het ombouwen, weegt bij niet niet op tegen de meerwaarde. Dus laat ik het zoals het nu is.C30BlackStone schreef: ↑31.05.2022 - 09:28 Echter, mijn D3 wilde ik van 1 naar 2 zichtbare uitlaten omtoveren. Toen ik hoorde dat mij dit meer dan duizend euries zou gaan kosten, ben ik maar afgehaakt.
Kijk, jij bent een handige vent, en kan alles zelf. Die zijn er wel meer op dit forum. Maar ik kan niet eens op m,n knieën zitten, laat staan die achterkant verbouwen. Ik zou dus alles door een vakman moeten laten veranderen, en dat kost mij teveel euro,s. Dan weegt het bedrag voor mij niet op, tegen het resultaat. Misschien later wel tunen, maar dat hangt ook nog....