Ik ben dus op zoek naar een V40 van bouwjaar 2001 tot 2005 op benzine, automaat met airco en cruise control en trekhaak
A.U.B. niet snel erheen gaan om hem snel te gaan kopen.
Ik vind de vraagprijs aan de hoge kant.
Verder ziet de auto er op de plaatjes goed uit.
Wel verwacht ik dat de voorstoelen opgeknapt dienen te worden.
En van belang is ook hoelang het in jaren is geleden dat de d-riem is vervangen. (159.000 km zegt in dit geval namelijk weinig aangezien het 160.000 km of 10 jaar is).
Gewoon de standaard dingen checken , laatste beurt en Driem en algehele staat remmen en ( zomer ) banden kan je zo zien als je al langsloopt
Waarom geen fotos van het boekje ? Foto 9 rechterkant vertoont veel deuken en de grille mist ook 3 stukjes , opzich maakt dat allemaal niet uit maar denk niet dat dit een unieke 'kans' is dus gewoon paar gaan kijken en proefrijden .
Prijzen zijn in het algemeen omhoog gegaan en 2 a 3K € voor een 98 x70 vind ik ook veel dus tsja.... hangt van de onderhandelde prijs af.
Zoek er gewoon eentje waarvan zoveel mogelijk onderhoud bekend is . Deze heeft dan apk , werkende airco , de stuurkogels en ashoezen nieuw wellicht nog uitlijnen .
Laatst gewijzigd door redracer op 31.07.2022 - 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Update, op de auto waren meerdere opties niet aanwezig die wel werden genoemd in de advertentie. Dus was het ons het geld zeker niet waard.
Nu maar rustig verder op zoek, het liefst een 2.0 T van na 2001.