interieur plaksets en een knopjesvraag

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
bluebit
1st Gear member
Contacteer:

jaja, de volvo gaat dus echt binnenkort komen, inmiddels heb ik dit forum ook al van voor naar achter gelezen.

toch nog een paar vragen :

Er zit een knopje op een phase II rechts naast de knop voor bestuurdersstoelverwarming, welk knopje is dit? en welke knopjes zitten rechts daarnaast?

verder heeft de volvo die ik ga kopen, houten inleg om de versnellingspook, dashboard en deurenvoor en achter. hout is niet mijn ding, alleen heb ik hier al in topics gezien dat die originele inlays van volvo ruim 200 euro kosten....beetje prijzig dus.
Die stickersets die op marktplaats en zo te koop zijn, zien er wel ok uit, alleen vraag ik me af of die ook voor de deur inlays zijn en of iemand hier een foto van heeft met die alu stickers van dashboard en deur?

thanks alvast!
Hans
8th Gear member
Contacteer:

Dat knopje is van de electrische kindersloten. Die plaksets lijken mooi, is in werkelijkheid zeer lelijk. Bel eens met de grote Volvoslopers voor een gebruikt setje panelen.
www.autorima.nl
www.marans.nl
Veni,Vidi,Nates calce concidi

Volvo V40 D2 MY2013
joost
7th Gear member

bluebit, Bel Boy Geenacker eens op, zit in Nijmegen en heeft een hoop!

Joost.
Volvo V70 2.4 Premium Silver mei 2002
Volvo V70 Classic 2.5 10v Luxury Black Stone mei 1997
Volvo V40 PhaseII 1.8 Europa Comfort Family Line Red september 2000
bluebit
1st Gear member
Contacteer:

ja, je zult inderdaad wel gelijk hebben. je zult altijd blijven zien dat het plakspul is.
ik zal het inderdaad via die slopers gaan doen..Thanks, joost!
menjo
7th Gear member

bluebit schreef: Er zit een knopje op een phase II rechts naast de knop voor bestuurdersstoelverwarming, welk knopje is dit? en welke knopjes zitten rechts daarnaast?
stoelverwarming links - airconditioning - recirculatie - achterruit/spiegel verwarming - DSA - stoelverwarming rechts
laheije
4th Gear member

Als je plakspul mooi vind kan je best dit spul gebruiken.
Ik heb het zelf ook in een 440 gebruikt en als je het goed plakt en volgens de gebruiksaanwijziging ziet het er best goed uit.
Een knappe bol die direkt ziet of het nep spul is, en bluebit je mag natuurlijk een andere mening hebben maar je moet toch verdomde goed kijken of het echt is of niet. Overigens is het orginele ook maar kunststof welliswaar massief maar toch, echt hout is natuurlijk hartstiike duur.
Huub
Wie schrijffouten vindt mag ze houden
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”