gewoon snelweg af en toe sprintje

stadsverkeer 1:6
Na 5 jaar en bijna 100.00 km zeker niet ontevreden, je bepaalt groot gedeelte zelf met je rechter voet.
Goed punt in mijn optiek. Sportief willen rijden gaat samen met meer brandstofverbruik in mijn beleving. Ik heb sinds enkele weken een S60 T6 FWD 8 traps automaat uit 2015 (modeljaar 2016) met nog maar 37000 km achter de kiezen. Dit is de laatste 2.0 VEA benzinemotor van Volvo. Ik heb de T6 absoluut niet voor de snelheid gekozen. Het is inderdaad de souplesse van deze machine. Ongekend snelle response en een combinatie sportief/comfort als je wilt. Wellicht te kort om te kunnen zeggen wat het verbruik is, maar na een eerste tankbeurt kwam ik op 1:16 uit. Niet slecht met 50% stad en 50% autosnelweg. Ik ben een rustige rijder. Een beetje extra power vraag ik bij het invoegen op de autosnelweg. Dan klinkt de motor overigens ookMsuidgeest schreef: ↑03.07.2010 - 21:18 Die 0 tot 100 tijden, zijn die de doorslag om een T6 te kopen? Gaat het niet meer om de souplesse van zo'n motor, de manier hoe je in die auto zit en hoe je over het asfalt beweegt?