Hier zit mijn parrot....(als je 'm al kunt zien, plaatje is wat klein...

He paQ, als je de Parrot aan de achterkant even los schroefd, kun je de kabel aan de achterkant er uit laten komen ipv. aan de onderkant. Je kunt de parrot dan gewoon weer vastplakken, zonder dat je die kabel aan de onderzijde ziet.paQ schreef:
ja ik ook... ben er panisch voorarnoudh schreef:Ja, naar die holte heb ik ook zitten kijken, maar aangezien ik geen anti-rammel-schuim bij de hand had leek me die ruimte weer net te groot... Ik heb een afgrijselijke hekel aan rammeltjes...
Ik heb dat (grootste) bijgeleverde klemmetje gebruikt. Dat kun je dan aan de hemelbekleding klemmen en daar het microfoontje op klikken. Ik was eerst een beetje bang voor trillingen e.d. maar dat was onterecht. Mijn gesprekspartners verstaan mij prima.arnoudh schreef:met de microfoon geplakt op de zijkant van de achteruitkijkspiegel-voet.
Bij het voeteind van de passagier. Die klep op de tunnel kun je los draaien en daar is genoeg ruimte om rammelvrij alles vast te klemmen. Ook is het dan redelijk makkelijk om de kabels tussen de parrot en de radio te trekken.arnoudh schreef:Andere vraag: waar heeft iedereen de verschillende onderdelen van de Parrot gelaten in het dashboard, het was een flinke zoektocht naar een geschikte holte om beide delen kwijt te kunnen, er is verrassend weinig ruimte in dat enorme dashboard wat nog vrij was...
Ik heb wel last gehad van loslatende microfoons in het verleden, maar daar zaten die dan op de hemelbekleding geplakt, ik heb goeie hoop dat deze hier blijft hangen... Maar ik heb de klemmetjes bewaardplim schreef:Ik heb dat (grootste) bijgeleverde klemmetje gebruikt. Dat kun je dan aan de hemelbekleding klemmen en daar het microfoontje op klikken. Ik was eerst een beetje bang voor trillingen e.d. maar dat was onterecht. Mijn gesprekspartners verstaan mij prima.arnoudh schreef:met de microfoon geplakt op de zijkant van de achteruitkijkspiegel-voet.
Bij mijn vorige auto had ik het microfoontje ook geplakt met dubbelzijdige plakband, alleen wanneer het lekker warm is in de zomer, laat de plakband los.
Heh, dank je... voor dat geld mag dat ook weer welplim schreef:arnoudh,
by the way.... mooie sierstrips op de portieren en het handschoenen vakje !