Sommige gaan heel makkelijk, andere gaan dus niet...
Met als gevolg dat als je de boel weer in elkaar hebt zitten dat je met een prachtige gleuf onder de radio komt te zitten omdat het paneel eronder iets te ver naar achteren doorzakt:

Nadat ik daar een aantal maanden met irritatie tegenaan heb zitten kijken toch maar besloten dit te fixen...
De oplossing is vrij simpel:

Twee stukjes willekeurig materiaal tegen de achterkant van de module bevestigen met de juiste dikte en op de juiste plaats.
En hoe dik mag dat zijn?
Volgens VADIS een stukje materiaal van 3.5mm dik, wat daarna bevestigd kan worden met dubbelzijdige tape. Dus ergens tussen de 3.5mm en 4mm in totaal. Ik heb maar gewoon met superlijm drie stukjes dun plastiek op elkaar gelijmd tot ik op de juiste hoogte uit kwam:

Als je het niet zeker weet waar je uit moet komen en hoe dik het moet zijn kun je spieken door je radio op z'n kop te leggen en gewoon te kijken hoe je uit komt:

Je hebt natuurlijk de juiste dikte te pakken als de voorkant weer helemaal gelijk loopt met de radio en de achterkant je afstandshouders tegen de steuntjes staan.
En daarna is de heleboel weer netjes strak....