TREKHAAK

Voor kenners: de "Roffel"
Plaats reactie
robbie 1306
Starter

ik heb een s70 uit 1998 en wil hier een trekhaak onder monteren kan ik dit zo doen of moet ik hier een speciale stekker voor kopen ik heb hier op dit forum een paar keer iets van opgevangen.
lodo75
Starter

als je een volvo kabelboom koopt voor je trekhaak is het gewoon plug & play. in je achterbak zit een stekker waar je hem op moet aansluiten.
ik heb zelf de trekhaak onder onze V70 D5 gemonteerd. vaak moet je nog wel een aantal relais plaatsen. maar bij je volvo dealer hebben ze hier een IKEA-achtige handleidingen voor. prima te doen voor een handige sleutelaar.
niels.nijsten
2nd Gear member

gewoon naar goede volvo dealer gaan en trekhaak met alle benodigdheden doen dan krijg je inderdaad(zelfs wij monteurs in de garage) een soort ikea handleiding bij waar stap voor stap staat wat je moet doen en je kabelboom zit er gewoon bij met eeng roene stekker als het goed moet je die straks linksachter ergens insteken maar dit staat prima aangegeven in je handleiding dit kun als goede knutselaar zelf ook!
440 B18U 1995, Elec. Ramen+Spiegels, Middenarmsteun, Halflederinterieur Dubbele Remus DTM, Pilot Openluchtfilter, 40MM Verlaagd en Black windows.
290.000KM op de klok.
Plaats reactie

Terug naar “De 850 - S70 - C70 - V70 en V70XC Classic”