Je hebt het dus goed aangepakt. Het ziet er zo werkelijk prachtig uit. Compliment.

Je hebt het dus goed aangepakt. Het ziet er zo werkelijk prachtig uit. Compliment.
Top, is Ed weer van zijn lampjes af, mooi toch.
Yup, connectie kabel erbij… die is ook van VisionX en wordt dus net zo aangesloten als bij “Diesel01”, ook door dezelfde garage trouwens.Urbexpeditie schreef: ↑01.11.2022 - 11:39 Mooie aankoop. Ga je geen spijt van krijgen.
Heb je de connectie kabel er ook bij? Die heb je volgens mij nodig als je de LED-bar via het scherm wilt bedienen. Of ligt er een plug & play connector?
Dat is een kabel met relais, aansluiting LED-bar, aansluiting kabel naar binnen en aansluiting voeding.
Deze VisionX heeft multiple focus lenzen en de ledlampen geven in verschillende hoeken licht; de 36 x5W leds zijn verdeeld over zowel 10, 30 en 65 graden waardoor geen gebogen spiegel nodig is. Hij wordt tevens onder de kentekenplaat ingebouwd. Heb een foto als voorbeeld bijgevoegd.Urbexpeditie schreef: ↑01.11.2022 - 12:52 Die gaat een berg licht geven. Vooral met twee rijen
Bij mijn Volvo zit de LED-bar onder de kentekenplaat gemonteerd. Daar valt deze het minste op.
Kabel zit achter de bumper verscholen.
Op de onderste foto de verschillen. Links dimlicht, midden grootlicht, rechts LED-bar.
Ik moet de hoek van de LED-bar nog iets wijzigen zodat deze iets meer hoger staat. Dan ben ik de lichtval voor de auto kwijt en straalt deze nog net iets verder
Ik heb wel bewust voor een gebogen spiegel gekozen zodat de bermen ook wat meer uitgelicht worden.
IMG-20221101-WA0000.jpg
IMG-20220909-WA0003.jpg
IMG-20221101-WA0001.jpg
Eind van het jaar ruim 1900km omhoog naar Zweden dus met ruim 19.000 lumen moeten die overstekende elanden wel te spotten zijn in het donkerMike1 schreef: ↑01.11.2022 - 13:25Deze VisionX heeft multiple focus lenzen en de ledlampen geven in verschillende hoeken licht; de 36 x5W leds zijn verdeeld over zowel 10, 30 en 65 graden waardoor geen gebogen spiegel nodig is. Hij wordt tevens onder de kentekenplaat ingebouwd. Heb een foto als voorbeeld bijgevoegd.Urbexpeditie schreef: ↑01.11.2022 - 12:52 Die gaat een berg licht geven. Vooral met twee rijen
Bij mijn Volvo zit de LED-bar onder de kentekenplaat gemonteerd. Daar valt deze het minste op.
Kabel zit achter de bumper verscholen.
Op de onderste foto de verschillen. Links dimlicht, midden grootlicht, rechts LED-bar.
Ik moet de hoek van de LED-bar nog iets wijzigen zodat deze iets meer hoger staat. Dan ben ik de lichtval voor de auto kwijt en straalt deze nog net iets verder
Ik heb wel bewust voor een gebogen spiegel gekozen zodat de bermen ook wat meer uitgelicht worden.
IMG-20221101-WA0000.jpg
IMG-20220909-WA0003.jpg
IMG-20221101-WA0001.jpg
yepHans Eilander schreef: ↑01.11.2022 - 19:03 Jij bent net als ik. Onder de motorkap moet het óok schoon zijn.