Volvo S80 D5 bouwjaar 2004

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
cunocan
Starter

Ik heb een hele mooie Volvo s80 gekocht van het bouwjaar 2004 (maand februari). Ik wil graag het volgende hierin inbouwen :

1 - Originele Volvo-audio
2 - Geintegreerde Volvo-telefoon
3 - RTI-navigatie

Ik dacht dat het allemaal wel zou meevallen, maar helaas. Daarom de volgende vragen :

Kan iemand mij vertellen welke producten ik nodig heb (met typeaanduiding, zoals bijv. HU-850 of HU 803 etc.).

Verder heb ik gelezen dat ik er goed op moet letten dat het bouwjaar van de producten en de auto moeten overeenkomen. Betekent dit dat als ik de producten vindt met bouwjaar 2004 dit waarschijnlijk zal werk of kan ik beter kijken naar de producten met productiedatum 2003 ??

Alvast bedankt
C 30 T5
4th Gear member

Het was denk ik beter geweest als je een auto gekocht had waar het allemaal al in zit.

Maar als je het dan toch wilt doen moet je er een bijzoeken met ongeveer hetzelfde chasisnummer +\- 10.000 of zo
s80t6
3rd Gear member

Succes met je zoektocht, en ik hoop dat je alles voor een acceptabele prijs aan boord krijgt

Afbeelding

bekijk en becomplimenteer mijn auto in mijn Persoonlijke Gallerij

> > > better safe then sorry < < <
cunocan
Starter

Ik heb inmiddels de perfecte oplossing gevonden denk ik. De AVIC-D3 BT komt in maart 2007 op de Nederlandse markt. Dit is een navigatiesysteem dat perfect in het dash-board van de Volvo past en is dubbel-dins.

Het systeem heeft de functies navigeren, DVD, CD, radio en telefoneren. Dus alles en zelfs meer dan wat Volvo origineel te bieden heeft. En dat voor een prijs van Euro 1500 incl. BTW en montage.
cunocan
Starter

Oh ja, de AVIC-D3 BT is van pioneer.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”