Ik ben sinds kort in het bezit van een S60 uit 2002. Een 2.4 automaat waarmee ik hoop veel veilige kilometers te kunnen maken.
Ik heb echter ook een kleine issue met het rechter achter portier, ik heb middels de zoekfunctie al aardig wat zoektermen verzonnen en verschillende stukjes gelezen maar ben mijn huidige probleem nog niet tegen gekomen.
Mijn portier gaat niet van het slot met de afstandsbediening maar ook niet met de sleutel.
Het knopje schiet wel omhoog maar het slot ontgrendeld zich niet.
Als ik de auto ontgrendel met de afstandsbediening of de sleutel kan ik de deur niet openen, van binnen niet en van buiten niet.
Als ik de auto op slot zet kan ik het portier van binnenuit wel openen.
Als ik de auto ontgrendel en met het knopje twee keer heen en weer ga (open en dicht) kan ik het portier wel weer van buitenaf openen.
Gisteravond alle bekabeling nagemeten en ik ondervond geen weerstanden in de kabelboom van de deur, voor de zekerheid een andere kabelboom aangesloten maar nog steeds hetzelfde euvel. Tevens een ander slot erin gezet en het euvel blijft.
Als ik de auto op slot doe of ontgrendel dan merk je dat het portier rechtsachter met vertraging reageert.
Heeft iemand hier een idee? Ik zit er aan te denken dat het misschien in de computer zit. Ik heb gisteravond de stekker van de computer linksachterin ook even losgehaald om te kijken of ik corrosie zag zitten maar dit zag er ook nog netjes uit.
Zoals jullie zullen begrijpen is dit een lekker vage klacht waar ik zelf nog niet zo 123 uit kom. Ik hoop dat er hier misschien iemand dit leest en een idee heeft.
Alvast hartelijk dank voor het mee piekeren

Mvg. Niels