Mute functie op de radio?

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
S40 2.0D
Starter

Weet iemand of er "achter" op de radio in de S40 een "mute" aansluiting zit. In mijn vorige Volvo (V40) zat er een aansluiting voor. Zit er een code op de radio (als de stroomtoevoer verbroken is)? En als laatste hoe maak je de radio los uit het daschboard?
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

die zit er helaas niet op
Volvo for life
S40 2.0D
Starter

Bedankt voor de info Bart. Gelukkig zit de bediening van de geluidssterkte op het stuur. Enig idee of er een code op de radio zit? Er zit in de auto al een carkit. Ik weet niet hoe en waarop die is aangesloten. Is er achter de radio ruimte om een carkit weg te werken?
ulrichm
3rd Gear member

S40 2.0D schreef:Bedankt voor de info Bart. Gelukkig zit de bediening van de geluidssterkte op het stuur. Enig idee of er een code op de radio zit? Er zit in de auto al een carkit. Ik weet niet hoe en waarop die is aangesloten. Is er achter de radio ruimte om een carkit weg te werken?
met mute kan ik je niet helpen, want ik heb net een mute box op mijn hele geluidsinstallatie aan laten sluiten. de carkit zit links onder van het stuur in het dashboard weggewerkt. ik hoop het helpt je nog.
2006 S40 2.4 Edition II Geartronic
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”