Klopt is een beeetje kort door de bocht echter de belasting en beperkingen voor diesel nemen elk jaar sterk toe in NL . Parijs Lyon en Bordeaux gaan voor dieselvrij binnen paar jaar dus ook andere landen, mag je aan de rand stad parkeren en OV pakken. In Nederland betaal je de hoofdprijs MRB met diesel en dan de deeltjestest affaire die er aankomt bij de APK ...Daarnaast zou ik met de huidige prijzen het omslagpunt herijken...
Voor nu kan je met een Euro 5 voorlopig nog de nodige jaren vooruit hier. Alleen is de apk spannender geworden dan alleen een check via de OBD voor het filter.
Wegenbelasting is iedere maand even jammer, dat is zeker waar.
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers '60 Fordson Dexta smalspoor Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Hoe lang mag Euro 5 nog in Antwerpen?
Bijvoorbeeld: hebt u uw dieselvoertuig met euronorm 5 met buitenlandse nummerplaat al geregistreerd voor de lage-emissiezone van Antwerpen? Dit voertuig mag tot en met 31/12/2024 het centrum of de LEZ inrijden.
Hi Oke guys duidelijk/ de xc90 van 2013 blijft in Koeweit en ga me een leuke xc70 op benzine zoeken in het Hollandse/ Enige suggesties voor een leuke xc70 Budget 10.000. ?
Je kan natuurlijk even hier op het forum in de rubriek te koop kijken naar een V70. Denk niet dat je erg ver komt, zeker niet als je een beetje nieuw wilt rijden, maar ook de wat oudere modellen zijn of duurder, of hebben er een half miljoen kilometers op zitten.
Mocht je iets gevonden hebben, dan zijn wij uiteraard benieuwd! In elk geval veel succes met de aankoop!
Volvo XC90 summum (MY 2008) Obbetuning Volvo XC70 (MY 2004)
Veel kms hoeft geen bezwaar te zijn wanneer de auto goed onderhoud heeft gehad en met zorg bereden is.
Zojuist de nieuwe net aangeschafte XC90 van een liefhebber bewonderd. Bijna 400.000 km op de teller.
Goed onderhouden en netjes bereden. Z'n exemplaar geeft de nieuwe eigenaar nog wel wat jaren plezier.
Historie: 145-245-265-V70b-V40-V70d. De 265 was een dissonant, een rampzalige auto.
Beleidsmakers niet gehinderd door enige kennis gooien steden dicht voor de schoonste verbrandingmotor die er is.
Liever een vervuilende oudere benzine motor dan een diesel die minder milieu belastend is dan de nieuwste benzine motor.
Veel bestuurders zijn overtuigde gebruikers van diesel auto's, vaak al vele jaren.
Diesel heeft een hoog rendement. Dat is het begin. De techniek is minder onderhoudsgevoelig al is dat niet meer het geval bij motoren met milieu schonende techniek.
Met dank vooral aan de Duitse auto industrie die verantwoordelijk is voor sjoemelgate.
De Fransen en de Italianen hebben ook een beetje geholpen. Eerlijk is eerlijk.
Historie: 145-245-265-V70b-V40-V70d. De 265 was een dissonant, een rampzalige auto.