3 de stoplicht
- inimini01
- 2nd Gear member
Is het normaal dat het rubber dat rond het 3de stoplicht niet volledig tegen de achterruit is aangebracht.De rubberen of plastiek rand staat ongeveer 2 a 3 cm van de achterruit vandaan.Als dit niet correct is hoe kan ik dit herstellen
- Battlecruiser
- 8th Gear member
Is de achterruit ooit wellicht vervangen door slordige mecaniciens? Misschien zijn ze vergeten de afdichtingsrand terug te schuiven vóór de montage van de nieuwe ruit?
In een S80 kun je van binnenuit trouwens helemaal nies zien van het 3e remlicht; dat zit geheel onder de hemelbekleding verstopt. Is dat bij een S60 zo veel anders dan?
In een S80 kun je van binnenuit trouwens helemaal nies zien van het 3e remlicht; dat zit geheel onder de hemelbekleding verstopt. Is dat bij een S60 zo veel anders dan?
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
-
- 4th Gear member
als je het ziet spiegelen sluit de ring 'dus' niet aan.inimini01 schreef:Ja ik bedoel idd het derde remlicht.Maar de vraag was niet of je het ziet spiegelen maar de rubberen ring daar rond staat ongeveer 2 centimeter van de ruit af als je binnen kijkt uiteraard.
op zich niet heel erg.
kun je ook geen resonantie of vocht krijgen