Ik moest de nieuwere versie idd sideloaden. (mooie term trouwens, je weet precies wat ermee bedoeld wordt en dat met één woord....

Switchen tussen 2 apps of 1 app op het scherm is gemakkelijk dus er is voor ieder wat wils.
hoe gek ook... Android Auto is niet beschikbaar in de modellen welke Android Automotive OS hebben (AAOS) ... ondertussen is wel CarPlay beschikbaar dus ik heb nog een stille hoop dat Android Auto in de toekomst verschijnt voor deze modellen, in mijn vorige V60 (T5-2018) kwam AA ook pas veel later terwijl Carplay er wel was. Het is dus (vooralsnog) behelpen in de MY23 modellen
als het aantal apps wat voor AAOS geschikt is nu eens fors wordt uitgebreid dan ben ik het met jou eens... maar ik was (en ben nog steeds) een fan van tomtom Go... helaas niet geschikt voor AAOS (en daar zijn volgens mij ook geen plannen voor)
Mee eens. Functionaliteit van AAOS is erg beperkt.NielsPHEV schreef: ↑09.02.2023 - 13:08 Alhoewel ik de vraag begrijp ben er toch redelijk zeker van dat ze geen AA onder AAOS gaan doen.
Waar ze wel werk van moeten maken is dat je de functionaliteit van Sensus minimaal matched met AAOS en dat is nu verre van het geval.
Probeer de volgende keer als je aan het bellen bent eens de tripcomputer op te roepen om de km stand af te lezen![]()